2009年7月10日

元朗大堂荔枝莊(騎馬)

 
元朗大堂荔枝莊(騎馬)
 
 

 
Photobucket係元朗左咁耐    讀書左咁耐Photobucket

我都未去過大堂荔枝莊 真係會比人Photobucket





今次決定要去    吸引我去既原因    係
 
 
 
 
 
 
套票收費大小同價 :$60/人 (入場費)
套票活動: ( 任選 3 項 )
沙圈騎馬一圈    (我地已選 2)
甘荀餵飼馬匹    (我地已選 1)
有機製成品一瓶 (我地已選 1)
 
牛牛車遊山莊一圈   (我地已選 2)
 
其實可以唔洗坐   只係好近咁兜一圈
兩分鐘包你坐完
半行半跑一圈後無人坐
 
四周圍行下先    天氣酷熱
 
 
 
 
 
我最期待的騎馬區
等一陣之後......
Photobucket我的白馬王子出現喇 
 
(我無揀色架,哥哥拖咩色出嚟我就坐喇)
 
 跟住佢尾    行到沙圈
只有簡單設備   一個頭盔
開始行喇 第一圈
 
 
 
 
 好開心呀Photobucket摸摸馬 
 
餵完之後  睇下佢既資料先知道
原來你拍過廣告  咁  威水Photobucket

仲拍過陳慧琳金至尊廣告
 
之後用(1)套票  餵馬
哥哥比一杯甘荀我地餵馬
入去馬房搵返剛剛坐完既白馬王子
開頭好驚架
只要把甘荀放係手掌上 (攤大手掌) 就可以喇 
 
 老公餵得好自在餵得輕鬆   食得輕鬆
 
 
 
最後(1)套票
 
換左一樽有機製酸甜木瓜
勁好味呀   唔會好酸  木瓜好爽脆  正正正
 
下次買多幾樽先    又唔貴
 
 
CALL TAXI 一陣就到喇
 
 
 
 
下次一定要揸車嚟Photobucket
 
 
Photobucket渡過開心愉快的一天Photobucket
 
謝謝收看
 

沒有留言:

發佈留言