2009年10月5日

長灘島自由行生日之旅 DAY 1 (出發篇)


長灘島自由行@生日之旅 DAY 1   (出發篇)



老實講........去長灘島Boracay之前,真係要做足功課

首先講下我地既交通工具既次序


屋企 *坐車去* 香港機場

香港機場 *飛去* 馬尼拉機場

馬尼拉機場  *坐車去* 馬尼拉內陸機場

馬尼拉內陸機場 *飛去* Caticlan機場

Caticlan機場  *坐幾分鐘車去* Caticlan碼頭
Caticlan碼頭  *坐螃蟹船去* Boracay碼頭
Boracay碼頭  *坐酒店車* 終於到達長灘島
Regency Beach Resort
你可能會覺得好複雜啊!!其實......都幾麻煩架

無辦法啦......我想去吖嘛

長灘島評選為亞洲最美沙灘,這裡的海水非常的清澈

沙灘坡度非常平緩,沙質又潔白又細柔,走離岸邊50公尺的海水深度才只到大腿
只要去之前,叫Travel Agents Book好晒就安心去玩

我地用兩個細喼,不用寄艙,可以節省時間
不過去之前有一件事係非常重要

我不敢對老公說,好彩無發生在我身上
萬一.......如果.......香港班機delay遲起飛
去到馬尼拉既時候,不能趕上轉內陸機就......OMG!!
出發)))))go go go~

 


準備降落馬尼拉機場


我地極速尋找接駁巴士,去內陸機場大約3分鐘,塞車變成10分鐘
距離轉機時間還有1.5小時.......GOGOGO
這裡就是內陸機場Ninoy Aquino International Airport
 

 

馬上撲去Philippine Airlines CHECK IN 



再坐小型螺旋槳飛機,真係好細架飛機啊~(好似好牙煙*)





 
 
飛機好細只有2X2,機組人員穿上渡假服裝
注意:是沒有飛機餐

 
 
大約45分鐘到 達卡替克蘭 Catilan機場
 
 

機場非常細小,自己取回行李,坐幾分鐘車到Catilan碼頭 
** 溫馨提示 **

無論任何時候*要自己提行李*因為一出機場
好多人過來幫你提行李,短短一分鐘路程

就會要你給*小費*
好彩去之前我睇過網友的提點 這件事真的發生在我身上,可能我是女人嘛

他們會好主動,到碼頭一落車老公走在我前面尋找碼頭入口

我的行李已經被人提走,我馬上搶回來,什麼都沒有說
只是短短十步路咋!!我們已經進入碼頭,他們沒有票,不能進入!!

(我們就是從藍色玻璃門走到玻璃門的距離)
你們都要注意呀~
在這個範圍等上船
 




坐螃蟹船

 
 
我要影上船的那一刻(小心哦~)   行李當然係自由攞啦~





 

去到長灘島碼頭,仲要坐酒店車

 
 

 我們到達目的地(累~)



今天11:10AM點係香港起飛,來到長灘島已經5:30PM
 
其間都無正正式式食過一餐

是日晚餐 - 燒雞惹味白飯夠香

 
 

是日到步天氣灰灰,希望明天可以同陽光玩遊戲啦~

DAY 1

*完*

<<快速瀏覽>>








沒有留言:

發佈留言