2010年3月1日

曼谷自由行 Day 5 (Centre world,Fuji,Auntie Anne's,回港)

曼谷自由行 Day 5 ((Centre world,Fuji,Auntie Anne's,回港))
 

 
2010/2/22  年初九
今天返HK喇,所以都係係酒店附近的商場為主 
 


HK天氣凍冰冰,曼谷就熱辣辣
 
 

 
 

 
 
 
 到Centre world既Fuji食早餐




 
 
 



曼谷包

 
 
 
 經過四面佛有人舞獅喎~好熱鬧
 
 
 
 去食Auntie Anne's,四件cheese&ham超好食~正正正



泰國機場 



我地又去本地職員飯堂覓食
貪佢味道夠正宗又平宜.... 




 
 
 




我的相機突然斷電,不能開機!!我的心往下沉沉沉....我的天灰了)))
當花癡遇上花,可惜.......我的相機壞了~ 







又來Auntie Anne's,今次食蝴蝶餅Yummy~滿足極了 
 
 
 






 

 
這個旅程我覺得安排得非常好
老公抱怨比返工還要累~下次可以再輕鬆一點嗎??

好啦~盡量盡量......安排

回家後我要馬上處理我的命根*相機*
謝謝收看

*完*







沒有留言:

發佈留言