2010年2月26日

曼谷自由行 Day 2 (MBK,文華High唔到tea,Khan San,SUAN LUM NIGHT PLAZA)

曼谷自由行2010  Day 2  (MBK,文華High唔到tea,Khan San,SUAN LUM NIGHT PLAZA) 
 
2010/2/19   年初六
我地沒有係酒店食早餐,留肚去食其他野 

 

 

我地去MBK食.......MONT食多士......yummy~
再上5樓Food count食野~



















食飽飽去行商場,門外有老虎啊~今年係虎年嘛!!
   
 
行完商場之後,坐sky trian 去Saphan Taksin站
這個碼頭有好多酒店船,免費接待酒店住客出入



見到Mandarin 文華隻船喇~外型好古典







我地去文華High tea 呀))))))) go go go~
Mandarin Oriental 文華即係文華
整個大堂好華麗呀,用心佈置人客係感受得到
去到要等位,仲有兩位先輪到我地~
邊等位邊影相,環境相當優雅



在我充滿期待之時.......唉
今天的cake已經售罄,不過某幾款可以散叫~
吓~經我地相量之後,都係走了,唯有下次啦!!
要有遺憾,下次才會有籍口再來.......嗚嗚嗚~
我地返回大堂影影相就走了......
我這個花癡,一遇上花就影個不停



採用大量鮮花擺設,色彩奪目之餘
為整個大堂增添不少貴氣,實在太耀眼喇 




 






回到碼頭我地坐taxi去Khan San區




 
 


我地不停地掃街.......食食食
食左香蕉班戟,芒果糯米飯,炒米粉~~~勁好味~







Khan San區有好多銀器賣,記得講價呀!!



行左個幾鐘,係時候走了
坐taxi去SUAN LUM NIGHT PLAZA
順道係taxi休息一下,雙腳好累呀)))))











唔係行就係食食食.......因為食就可以*坐*
雙腿真係好累......!! 



 坐低聽聽歌,返酒店休息了~
 

 

沒有留言:

發佈留言