2011年10月13日

仙人掌種子 - 種子盆栽

仙人掌種子 - 種子盆栽

2011  6月
機緣巧合下,朋友送我一顆仙人掌果實約2cm長
我都係第一次見仙人掌果實+種子
慢慢逐粒逐粒清除透明既果肉
 


Photobucket
嘩~原來都有好多粒啊~

 
 Photobucket DIY花盆 ☆☆☆
將D普通既花盆貼上雙面膠紙,再繞上麻繩(睇落好似靚左)
 
 
 

Photobucket

將種子浸水一晚,然後放係泥土表面,每日噴水1次
泥土最好溝石仔+沙,夠疏水就好~ 耐心...等...等...等.......
可以用保鮮紙蓋住(焗住佢),快則3日發芽....
慢既話可能要1個月....我肯等*
 

Photobucket

大約3-7天已經開始慢慢發芽喇~
而仙人掌比我既感覺~好得意呀~勁Q
 
 Photobucket

兩個幾月後.....一轉眼到9月
有次我覺得泥土真係太乾喇~
於是淋水比平時多
不久....哇~~~又有一堆小生命鑽出來了
真係好興奮....日日數住有幾多粒
之後開始多到數唔到....嘻~
較早前6月出細果d已經開始生剌,睇到嗎?
 
Photobucket

細細粒....肥嘟嘟....脹卜卜
有幾粒紅紅地,之後又轉回綠色
好似氫氣球,又好似肉粒
淋水時都要特別小心,要慢慢淋,水力唔好咁強勁
總之我對哩盆仙人掌BB愛不釋手啦~
每日都望一望
 
Photobucket


明知唔可以.....有時好想用手指篤下佢
如果種到大大粒就好喇~~發夢....

*完*
 

1 則留言: