2010年11月1日

新加坡自由行驗血之旅 Day 1 ((Carlton Hotel,CLARKE QUAY克拉碼頭))


新加坡自由行驗血之旅 Day 1  ((Carlton Hotel,CLARKE QUAY克拉碼頭))




今次係跟奶奶一齊返新加坡玩5日

我和老公順便驗血,我咁大個女第一次驗血咋

希望個驗身報告一切正常啦!

落機後親友先車我地去酒店




 我地住Carlton Hotel位於City Hall Mrt地鐵站旁
Photobucket又鄰近Raffles City,出入都好方便Photobucket
Photobucketcheck in既時候,因為沒有房間
免費upgrade行政房比我地~yeah)))Photobucket
房間整潔,光線充足,有浴缸和企缸
窗外景色可以睇到兩間教堂,仲可以睇到日落添~




 夜晚一行十人去Grand Copthorne Waterfront Hotel

食自助餐



海鮮-新鮮美味,選擇算多














 食飽飽Photobucket我和老公沿著河邊散散步




打算慢慢行去Clarke Quay克拉碼頭
經過既住宅都有獨特外型,加上設計新穎
大約行15分鐘就到碼頭




有大型商場,酒吧和人氣餐廳,又可以夜遊船河
絕對感覺到新加坡的夜生活係多采多姿






 推薦必遊景點 - 克拉碼頭




 還有機動遊戲G-MAX,睇人玩都夠刺激了吊籠兩端均有超粗橡皮筋繩,然後彈上天空........


嘩........我唔玩,我要玩Mega zip








 我地又慢慢行返酒店,街道真係好乾淨又沒有垃圾 
仲見到好靚既亞美尼亞教堂







酒店隔離就係chijmes我地經過見到好人喝喝酒


 Photobucket又是睇世界杯的好地方,非常熱鬧~Photobucket
新加坡比我既感覺好好,係一個好好既居住城市
環境清潔,街道兩旁又種左好多花花草草
概是個綠化又是一個城市規劃得很好的地方
空氣一定比香港更好,不會太潮濕
我地要早點休息了,因為...
明天10:00去驗血,記住驗血前不可以食野呀~

沒有留言:

發佈留言