2010年4月9日

東京自由行櫻花之旅 - 新宿御苑



東京自由行櫻花之旅 - 新宿御苑


新宿御苑範圍好大,有三個出入口 : 新宿門、千駄谷門和大木戶門

我建議預留多少少時間行,因為想離開都要花小小時間

入場費200YEN,開園時間09:00-16:00
 


一串串的櫻花,密密麻麻到不得了.......太完美無暇!!

而且很茂盛......很壯觀!!這棵是我全個旅程中最最最靚既~
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
當遇上大風大雨時花瓣好似灑雨一樣,飄散於風中

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

真係好美喔~再過幾天可能已經.......要把握影影影~
天空開始放晴,太陽出來了)))))))

 
這棵櫻花樹我望左好耐,係一樹兩色,好明顯用接枝法,夠晒特別~


 
 
喵~喵~喵~~~
 


















 

 
自我陶醉中~~~~哈哈哈
 
 
 




 
 
 
 

我地行左兩個鐘,3:30離開

新宿御苑櫻花再見喇))))))~揮手~

有機會的話,我一定會再來.....一定會!!
 
 
 

新宿JR站旁邊有間Mochi Cream芒果味好好味.....哈哈哈

嘩......JR站外有好多去箱根,伊豆和其他的旅遊資料啊~

經我一輪篩選,攞左兩本......正呀~



嘩......到甜品,便當,手信區呀,睇到我眼花撩亂~暈~



是日旅程結束

*雙腿累壞*
 



 
 

沒有留言:

發佈留言