2011年1月26日

西貢遊獅子會

 
2011年1月25日   星期二我地知道西貢獅子會自然教育中心
 

Photobucket**係逢星期二休息**Photobucket

我地偏偏星期二來(兩次都係*)
因為遊人比較少,雖然不能參觀乜館嘜館
都無所謂啦!!自在去行下(上次嚟勁大霧~囧")先去西貢碼頭睇下有無新鮮魚買先....結果Photobucket
 
乜魚都無...(今晚無餸加*)只有咸魚,蝦米,魷魚
 
今次比上次多左好多農作物呀~(可以慢慢睇*)
 
 
稻米田
我試下踩落去,已經乾硬化囉~
 
 
 我第一次見到"未收割的西蘭花"
某大超市買梗$6.9/2個
我睇完哩個西蘭花之後,點解賣得咁平??
生得咁大棵,需要好長嘅時間....
 
 
落地生根靠葉就可以進行繁殖
不用種子繁殖,所以就叫落地生根喎~
 
 西蘭花需要落網
 
 
 又見到我最愛嘅香茅喇~
 
 
 
 
 
全個獅子會都無乜遊人,只有員工幹活
我地都好輕鬆自在
下次唔會星期二嚟喇~
 
*完*
 

沒有留言:

發佈留言