2011年1月3日

墾丁自駕遊自由行 Day 1 (小馬租車,上好旅店 ,墾丁大街)


墾丁自駕遊自由行 Day 1   
2010 May 24 ((小馬租車,上好旅店 ,墾丁大街))


5日4夜-Day 1-3 墾丁-DAY 4-5 高雄

去墾丁之前,必需要做足功課,我地先訂好淨機票

然後開始上網睇民宿資料,間間民宿都好靚

睇到老眼紛花(暈"),我梗係想揀希臘feel民宿喇~

睇民宿都睇左好幾日,之後都係靠e貓聯絡

查詢有無空房,比訂金問題!!

有D要先匯款訂金到步後比尾數

訂好民宿之後,就睇租車自駕遊資料

我地託民宿book車去墾丁,好彩唔係自己揸去墾丁

勁大雨啊))出嚟玩先落雨......(囧")
 

 
 去到墾丁,第一時間去小馬租車睇車
 
 
現場只有幾部三菱唔係老公杯茶(失望中") 老公想要1500cc Honda一來平D

二來去到陌生地方都係揸細車好D(是不是~)

最後安排另一架比我地,明早10點攞車(未知咩車?)

講價環節當然係我負責啦~(敗")

講價唔成功呀(輸左....囧")

但他一睇到我地HK$10紙好 好奇~

(果款紫色防水有圓圈透明)

於是用2張$10當NT$100用,當賺左喇~(自我安慰")

我地Day 2-3先用車,我地間民宿係小馬租車隔離

攞車還車超方便)))))

*注意:係墾丁自駕遊需要有國際牌先可以揸*

*可以去運輸署整費用$80,有效期一年,即日搞掂*

搞掂租車,就行去上好旅店攞房CHECK IN

比尾數$$$$!!民宿比我想像中大




我地住係墾丁大街尾段,出入都好快好方便~
 
 
 
 
 
 
 
第一餐食吳師傅魯味,自己揀餸
然後呀師傅煮一煮就食得喇~(好吃")
 
 
 
 
 
 
 
食飽飽就四圍行下,熟識下環境先
 
 
 
lee D民宿好旺架,有戀海126,海堤,濱海,海都....
話就話對住個沙灘,不過行去沙灘都遠!!
 
 
 
老公最鐘意去7-11買車書,仲見到祥祥廣告添...
 
 
 
 
 
 
 
lee間房會住一晚,因為想book果間full左 明天就可以入住喇~
房間乾淨企埋,最緊要冷氣又夠凍,唔錯唔錯~
 
 
 
睇下電視先,台灣D電視節目特別好睇特別好笑~
就係睇娛樂百分百-羅志祥
 
 
 
浴室沒有門,巧開放呀~只有珠珠廉~
 
 
 
lee個浴缸好鬼多粒粒 同 粒粒~ 企係度有D似踩*迷你石春*既感覺~(禾身體有病??) 沖涼想沖多一陣都難,浸浴更加唔洗諗....(囧*)
 
 
 
無姐無掩日光日白沖涼仲會好香艷添~("啋")

有露台望山景,個view好田園feel.....正

環境好好.....遠遠遠處仲有牛欄添~
 
 
 
 
 
 
 
墾丁大街
 
 
 
hea一陣之後.....去樓下間泰國餐廳食晚飯

連去旅行都要食泰國菜

就可想而知我有幾鐘意泰國啦~(呵呵")
 
 
 
 
 
 
 
味道ok啦~點都唔及九龍城水準架喇~
 
 
 
 
 
 
 
再去掃街

芭樂(蕃石榴)加梅粉係超超超好味呀)))))
 
 
 
晚上都有落毛毛雨,返到房見到露台有好多....

台灣品種既飛蟻(嘩~)

比HK大隻好多呀,成隻蝴蝶咁大!!睇下~
 
 
 
 
lee間民宿有免費上網

*悠遊墾丁*網好多野睇架!!
 
 
 



沒有留言:

發佈留言