2011年1月11日

新焗爐DeLonghi

新一年第一件玩具就係...

 
♥•♥    我的新焗爐DeLonghi  E3890   28L   ♥•♥



 
 

買之前不斷上網爬文,睇下邊個牌子好,個個評價都差唔多

如果不分大小不分價錢,10個有6個都會推介DeLonghi (blog友都係話"d朗吱"好d)

市面上來來去去都係得幾個牌子,睇嚟睇去都係無咩心水(煩*)(真係好難揀)

各大電器鋪都比我行到熟晒,價錢間間都係公價,聖誕節有95折9折...等等

又去問下Sales邊個牌子好用呀~有咩分唇呀!!

好多sales姐姐都推介特福,開始令我懷疑,特福佣金係咪高d呢??

不過在網上DeLonghi同特福Tefal比較之下,DeLonghi的好評和粉絲比較多

怕買回家會後悔,都係睇定D再算,唔係買棵菜呀,梗係諗清諗楚先

其實我個心已經偏向DeLonghi

一星期後....經我細心考慮下最終做出一個決定

就係DeLonghi啦~唔好諗咁多喇~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


豐澤用渣打咭有85折,不過我無喎!!

為了做生意,一問之下乜咭都係85折~嘻*

仲要無貨,要4日後先有貨收!!好.....我等~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4日後.....

我一條友揸架貨VAN(車仔)落去取貨先)))))gogogo~~~

嘩~個盒好大呀~路途唔遠,好快就返到屋企lu





而我的小宁宙要爆發喇~用盡全九牛二虎之力,抬上枱面

因為個紙箱卡住,又唔可以整爛,因為有咩衣郁方便換貨

重屎我呀陰功*青根都現埋

有1架2烤盤和1SET烤肉支架,5種烤焗功能













我要盡快試爐.睇下DeLonghi既效果好唔好先~

♥•♥  完  ♥•♥

沒有留言:

發佈留言