2011年3月5日

洪水橋丹桂花園之童年回憶

洪水橋丹桂花園之童年回憶

 
 
今次去尋回老公小時候既童年回憶
 
準備好出發







加左密碼鎖,我地入唔到去 Photobucket點算好??

Photobucket唯有影下相留念Photobucket


不過.......
沿路有位男士對我地好好奇,究竟有咩好影呢??
於是傾傾下,知道我地既來意
剛巧他又係住丹桂花園
就係咁既情況下,他帶我地進入丹桂花園Photobucket



乜生乜太住lee間 ~ 又點點點 ~ 又咁咁咁 ~
lee個空地    係踩單車既好地方


老公的童年回憶 , 全部湧現 ~ 
佢地傾得好投契    由廿幾年前開始講起.........
 
 
 
 

你的快樂童年 Photobucket   由此起


好多設施都無變


Photobucket花痴又影花
 



老公個Pose好似好感慨~


英賢學校  ,  好似荒廢了



英賢對面間士多  仲係度呀~




順便去品嚐奶茶大王既實力
奶茶都係一般  ,  唔見太特出 , 食物反而唔錯


 
今日真係幸運日遇上好心人Photobucket
 
感激我遇見 Photobucket
 
*完*
 
 
 
 
 

1 則留言: