2011年6月12日

已經裝修好喇~~~我們愛回家)))



 
 
經過廿幾個晚上.....我地終於可以回家喇)))YEAH~

充滿期待和有一種興奮的感覺!!也有一陣陣揮之不去既"裝修味"

俗語有話:外面既龍床都唔及狗竇好,係真架~更何況我地訓既都唔係咩龍床

直到6月9日 終於可以回家.....直到今日6月13日,依然留有裝修的味道 ⊙_⊙"


▼裝修前 
 
 
 
 




裝修期間約左HK寬貧上嚟.....我地哩區一直只可以"使用"P思思W上網 
 
 
其他公司免問,因為哩區只有P思思W有鋪線

依家HK寬貧都有鋪線喇,咁就多個選擇啦~不過都要約C傅上嚟

睇下入唔入到屋先算啦,我地哩D舊式大廈更加唔會有"光纖"

C傅先將橙膠線插呀插,插呀插.....睇下通唔通到去電錶房先???

 
 

結果....得左喇~我地可以脫離8M既年代喇

可以邁向100M進發,真係可喜可賀





6月9日 終於可以回家,望到頸都長埋,我地兩個人由朝抹到晚,身水身汗

係屋企行嚟行去既時候,就好似去左沙灘一樣...腳腳都SEE LEE SA LA

直到第3日,先可以將屋企完完全全還原
 
 

▼順便影下之前係淘寶買既層架,掛鐘和燈飾






哩個鐘真係無買錯,雖然同牆身一樣色,但係...依然好凸出好立體





我地對D燈飾效果非常極之滿意啊~全部燈泡都改用慳電膽(內地叫節能燈)
用左兩個模式去影

▼廳燈用左兩盞燈合併而成,一個黑色玻璃盆有4個燈

合併後既效果非常好,成個廳都夠晒光

▼右邊係壁燈




 
 
 
 

我對燈飾既要求只有一個 係唔可以"剌眼"

鐘意揀D燈係可以"直望"而唔會"剌眼"

我唔會揀D米仔膽 同 無燈罩既燈 (哩個係我既心得~哈哈)




▼床頭燈





▼房燈,哩個大冬甩係老公揀既

外型簡簡單單,又肥嘟嘟非常可愛




最後去美心醫肚,食冬瓜盅+豬扒飯,HEA下之後...

又繼續執頭執尾....


回家感覺真係好好架

只可惜還有裝修味   和  外牆維修仲未完工


**完**


 

沒有留言:

發佈留言