2011年7月7日

Kenwood 麵包機/試整白麵包(食譜)



曾幾何時,我一直想買部麵包機,老公一直打消我的念頭

怕我3分鐘熱度,玩玩下唔玩.....!!!直到幾日前....(嘻嘻*)

Angel搬屋其間突然問我:同事比左部麵包機我
 
我唔要喇~你要唔要呀??

我:要))))))

(心諗,連個天都幫我呀~呵呵) 

雖然搵極都搵唔到個*搞麵團個漿*

於是去kenwood客務中心買個漿$40

 
仲唔怕蝕低問佢攞埋本說明書添~
 ☆..☆  2011年7月6日 - 試機日  ☆_☆
 
睇住佢搞下搞下....
 
真係好得意,舊麵團轉下~~搞下~~跳下~~
 
 
嘩~有外表又有內涵,質地超鬆軟呀!!真係估唔到咁軟熟
 
再烘下變多士仲好食~(好開心*)
唔需要落乜乜改良劑都可以好好食......正~
最梗要呀老公都話*好食*,外皮少少脆,中間又鬆軟^,^
 
放入雪櫃慢慢食(早餐*)

我應該唔會3分鐘熱度,因為好過自己搓麵粉

搓到死去活來都唔會搓得好食唔會鬆軟

★★以下製作以 Kenwood BM250 麵包機為準★★

白麵包
☆☆  材料  ☆☆ 高筋麵粉 350 克

水 210 克

牛油 30 克(放室溫回暖)

乾酵母 1 茶匙

鹽 1.5 茶匙

糖 35 克



**完**
 
 


沒有留言:

發佈留言