2011年8月2日

小欖沙灘掘沙白+蜆

2011 AUG  2

好耐都無去釣魚喇,今次同朋友唔係去釣魚

係去掘沙白+蜆,其間仲掘到蝦和鱔添呀~

下午4點多去到,開始水退

過程相當愉快,去相

 

 
 
 
天色好好,風和日麗
還有飛機經過......忽然間好想去旅行添~
 
 
之前買既水鞋,今次第一次著(新屎坑),靚唔靚先~
 
 
我就顧住影相,你地加油呀~哈哈哈!!
 

係石上面發現蠔殼之外
仲有粒好靚既柔軟物體 (2011 AUG 2字隔離)
 
 
 老公加油呀~
 
 
 之後...我都開始掘埋一份,仲曬到紅卜卜,好彩我有茶防曬
 
 
我仲掘到兩隻蝦,哩隻細嘅,大果隻比我即場.....
 
 
老公話:你真係夠膽食...
我:係呀,有無豉油啊...
哩隻蝦比我即場生食,好爽好甜(我無痾")
 
 
 掘掘下....嘩)))有鱔添呀~比筷子還要粗
 
 
 
 
黃昏來了
 
 
 
走人....下次再嚟啦!!
 
 
個個都好餓,去左荃灣食粥,又平又正!!
 
 
返到屋企自己開d鹽水,浸過夜吐沙
比紙巾還要大呀~呵呵
 
今日掘得好開心,可以順便練下D  Byebye肉....哈哈哈!!

過兩日先煮D沙白
*完*
 

沒有留言:

發佈留言