2011年9月28日

中種黑芝麻包包 (Kenwood 麵包機)

 
由11:00AM開始整,直到可以放落肚已經係3:15PM

算是一份忙碌的茶點,我品嚐到我的時間和心機~嘻*
 
最近迷上整包包,更開始迷上中種包包

只要親身感受過就知道直接法和中種既分別

中種質地 - 身體柔軟有彈性,第2日食都依然保持不變~
第3日食依然保持7成不變

直接法 - 只限於即整即食最好食
第2日已經變乾硬化.....走晒樣

雖然時間用多左,但係值得嘅~

至於搓麵粉,我當然用麵包機代勞~哈哈!我慳番唔少工夫
 
 
發酵後脹卜卜
 
 
滾圓後的哈哈笑~(又自我娛樂*)
 
 
最後發酵.....等待中  
一半塗上蛋液一半灑上高粉
希望有兩種效果
 
 
 出爐喇~第一次整就成功呀~巧開心喔!! Photobucket

從麵包上取得成功感.....感覺好滿足
 
 
 
慢慢嘆我的下午茶.....看看雜誌 看看電視~

還來一個30分鐘美容覺


*完*
 


沒有留言:

發佈留言