2011年10月30日

生日麵包

 
 
生日蛋糕就聽得多,<生日麵包>你聽過未
未聽過....(我都係)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日....係我生日
有計劃地整左一個<生日麵包>送比自己

仲要做足全套,吹埋蠟燭,許埋願!
真係....百般滋味在心頭~嘻*
 
 
我: 專心d,唔好串錯字呀~ 全個包包都係用中種既白吐司
只係外型上比我整成一個蛋糕樣
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
焗完之後....
H.....夾住左,P.....甩開左
雖然唔靚,仲有D醜~
但係我覺得親手做,總比買好得多...
我的生日麵包係獨一無二架~
 ♪ ♪ ♫ ♬ ♫ ♪ ♪ ♫ ♬ ♫ ♩ ♫♪ ♪ ♫ ♬ ♫ ♩ ♫
我 : 個生日麵包蛋糕唔係好靚哦~
老公 : 聽日買個生日蛋糕返嚟比你啦!!(笑")
我 : 你可唔可以係出面買個*生日麵包*比我吖??
老公 : ?_?".... (無言+苦笑)真係比你激屎~
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Photobucket
我祝我生日快樂,心想事成,億事如意,龍馬精神.....等等

之後我地*盡訴心中情*個幾鐘....

談話內容

有感人
有驚喜
有檢討
 有過去
有保障
有未知的將來

從未傾過的問題都傾了

相處了16年都有喇~原來還有說不盡的話題/問題

結果....就樣一切隨風(老土)

**完**

沒有留言:

發佈留言