2011年11月11日

坪洲 & D bAY 愉景灣

今日有計劃去坪洲 無計劃去D bAY愉景灣
 
 

 
Photobucket點知就去左Photobucket
我都係第一次去坪洲
老公N年前去過
今次坪洲比我地既感覺好好
Photobucket好輕鬆悠閒Photobucket
 
 
幸好坪洲未被商業化
 
牆上幅畫好靚好真實呀
吸引我行去影張相先 唔該比杯..Photobucket
 
滿足的一餐Photobucket祺森冰室
 
 
 

我地一路往上行
離遠見到山上有個亭   於是慢慢行上去
又到我最憎既環節  上樓梯Photobucket
 
 
 
 
上到山頂  風景好靚  好迷人
香港原來有好多好地方架Photobucket
 
 
 仲望到迪迪尼酒店Photobucket
 
Photobucket一陣行去LEE個沙灘先
 
 
Photobucket狗狗 都悠閒過人
 

 
係碼頭見到有船去D dAY
我地等下一班船去...
 
 
人地落船喇Photobucket我地上船喇
我地坐街渡去D bAY,大約10分鐘就到喇~好快....
 
好快就到喇
 
夜晚有不一樣既D bAY愉景灣
 
 
 
今日既行程比想像中還要好
天氣好  環境好  時間好
 
Photobucket遇上美好既一切一切Photobucket
 
BYE BYE

沒有留言:

發佈留言