2011年11月26日

肉鬆包✿中種(kenwood BM250麵包機搓)

 

 
肉鬆包♥中種

行過雜貨店見到有林真香肉鬆
靈機一觸~~~不如整下肉鬆包包先
 
 
林真香肉鬆
 
 
麵包機搓好之後,就到我開工
 
 
都係用最基本的中種份量既白包
做出不同既變化
我好鐘意食肉鬆,梗係加多d啦~
事後嫌加得唔夠多
 
 
今次終於見得下人,帶比我媽+哥品嚐一下
 
 
老公....個焗爐好細呀~~有咩辦法呀.....
 
 
老公話 : 個樣好似 cheap餐包呀~~哈哈....
我 : cheap你個屎人頭~~~(怒啤5秒*)
又真係幾似喎....囧"
 
 
肉鬆包
 
一邊整一邊諗.....家人會鐘意食嗎??
廢話少諗,梗係鐘意啦~
依家哩個中種食譜已經好鬆軟+夠彈性
我都做唔少白老鼠,一定好食
再加上肉鬆就錦上添花啦!(又妙問妙答)

**完**


沒有留言:

發佈留言