2012年2月25日

新玩具....雞蛋仔夾

之前睇香港美食100強No 1 係雞蛋仔,我覺得應該係辣魚蛋囉~~

老公話不如我地又買一個雞蛋仔夾自己整啦)))))

我 : 好~~~當然好啦!!又有得玩~

去到上海街有一間買$139,最後貨比3家之後....比我搵到$110~嘻*

見到有迷你雞蛋仔夾 蛋卷夾 仲有格仔餅夾....

我好鐘意食蛋卷和鳳凰卷架,所以兩樣都買~
 

 迷你雞蛋仔夾,一共有14粒一底  兩個人剛剛好~
 
 
幾日前某兩間書店減價,去買書之餘又打下書釘先

雞蛋仔食譜都係得兩個左右,最後揀左哩個
 
 
我過篩過左篩兩次,好滑呀~
 
 
SET好腳架
先燒熱個模,茶油 , 倒入蛋漿 (lee次太少,不成功)
 
 
睇下幾肉酸,雖然樣衰d,但係又幾好味喎~夠脆卜卜真係估唔到

失敗多次.....唉~大爺玩玩下都唔玩lu
 
 
起碼要加到咁多蛋漿,又要手快,個模又要夠熱.....好忙*

馬上蓋上另一半,反轉
 
 

之後唔揸實,由佢慢慢脹大
 
 
第9底....睇下~都幾好樣喎!! 
如果仲有蛋漿既話...
去到第15底,我一定會整得到))))))
星期五再整過
 
<<雞蛋仔食譜>>

低筋麵粉 - 100克
木薯粉 - 25克 (生粉)
發粉 - 1茶匙
雞蛋 - 2隻
砂糖 - 100克
淡奶 - 60毫升 (我用牛奶)
水 - 60毫升
鹽 - 少許
油 - 1湯匙

 << 做法 >>
1 ) 先將牛油放軟, 加入砂糖&鹽打發至混合
2 ) 再分次加入蛋, 拌至均勻
3 ) 篩入低粉, 然後將蛋糊包上保鮮紙放入雪櫃雪30分鐘
4 ) 準備將模具以大火加熱
5 ) 加入蛋漿約7分滿, 烤大約30-40秒後反轉模子再烤
6 ) 打開模子趁熱卷起並放在架上待涼即成

<< 溫馨提示 >>
1 ) 如果第一次用新雞蛋仔模既話,第一底唔要!!
係咪都唔要得架啦~跟本第一底無可能整得到~
2 ) 蛋漿放入雪櫃會較脆口

革命尚未成功,仍需努力
 
*完*




2 則留言:

  1. 请问上海街边到有得买?

    回覆刪除
  2. 鄧小平有三上三落,三三歸九做到D成績我想當時一定好興奮,冇失敗又點知做一餅雞蛋仔辛苦與樂趣吖,多謝你嘅分享。

    回覆刪除