2012年3月19日

維園花展 2012 Mar 19

維園花展   2012 Mar 19   Mon 

已經連續第5年來花展
第1,2年影得好開心....好興奮....好雀躍
第3,4年開始有點悶.....來來去去都係差唔多
今年第5年....覺得有種習慣性,反正一年一次都去下啦~
入場時,可以用八達通嘟一嘟就可以入場,方便又環保
唔知點解星期一都貢多人架.....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
出門時天陰陰,入到場就陽光來了.....我真係幸運
有陽光真係靚好多,因為我唔夠訓,踎底影2-3張
一起身已經有少少頭暈~oh no... 我唔會踎咁耐去構圖
這點令我好無癮....唔踎點影呀大佬

 
今年主題花 - 風信子,有時聞到陣陣花香,不過太濃烈有d覺得臭
之前影風信子都影到夠晒皮,唔會影太多
今次D顏色有少少唔同,粉白得嚟好純潔
 
好喜歡這3種淡色感覺
 
 
 
 
哩種葡萄風信子係我既最愛
今年超多呀~而且吸引好多蜜蜂來光顧
 
又到鬱金香園,我只係揀兩三隻色影
都係果句,唔踎得咁耐嘛.....我覺得同胞好犀利,可以去到邊踎到邊

又真係好靚嘅,難怪咁多人心甘命低踎咁耐,有人帶埋櫈仔添呀~
唔踎又點影"花的姿態"呢~  太陽伯伯好出力  曬呀曬~
踎啦.....一陣咁多啦!!
今年的粉鬱開晒叉好靚呀,加上逆光好通透
 
 
 
 
 
 
小白菊
講真沒有太陽伯伯照住,會平凡得多
 
 
我對這類 花人 既效果麻麻地
 
 
 
 
 
 
唯一令我望多兩眼就係哩幾個   圖滕 和 復活島石像
大門口附近的圖滕好得意,我覺得好有心思
d顏色襯得好濕好靚,全部都係用大丁堆砌
 
 
還有復活島石像,砌得勁似
 
 
逗留1.5小時走人.....累透了
 
 

沒有留言:

發佈留言