2012年3月5日

雞蛋仔....又嚟喇)))成功囉~~

 
雞蛋仔....又嚟喇))))
依家我D雞蛋仔係咪好靚呢??

每底見得人又食得落口....秘訣係個PAN一定要夠!!
 

 
仲教阮小姐和姪女一齊整雞漿添~等佢地明白食物得來不易!!
 
阮小姐第一次見到蛋漿話 : 好似煉奶呀))))  當時真係好好笑~

佢仲手快快....偷食蛋漿添~(激屎我*)  真係要慢慢教~

當時爭住攪勻....又爭落粉....又爭過篩,總之乜都爭~~~又勞氣!!!
 
 
而整雞蛋仔就我一個人整,細路等食

整好喇~~
阮小姐馬上用扇.....撥呀撥~~個個都唔準點.....
 
 
 
 
有次仲整古古力味添~~ 全家人都係鐘意原味雞蛋仔多D
 
 
哩次係古古力雞蛋仔裡頭 加上古古力粒~ 不過我覺得太甜,要減糖!!

細路依然話:好食好食~~   逗得我不知幾開心!!

睇下佢食得幾招積~~
 
依家次次返娘家食飯....次次都問我今日整唔整雞蛋仔呀???

我問 : 你今日乖唔乖呀???

*完*
 
 
 


沒有留言:

發佈留言