2012年4月15日

自製蜜糖豬肉乾

 
自製蜜糖豬肉乾


之前見BLOG友自己整<豬肉乾>

我覺得係一個不可能嘅任務

我唔識架.....乜豬肉乾都可以自己整架咩))))(好似發現新大陸一樣")

睇完BLOG友整,我又心癢癢~嘻嘻

前後整左2次
 

 
去超市買左25蚊豬肉攪碎(接近零肥肉,我怕肥又要食嘛)

豬肉碎約500G

豉油2湯匙

魚露1湯匙

老抽1湯匙 (我無加)

紹興酒1湯匙

糖 100G

蜜糖2湯匙

鹽2茶匙

胡椒粉適量

醃過夜先開工   ((醃料比平時蒸豬肉嚟得重手))
 
 
先用石紙鋪低,保鮮紙鋪面
慢慢壓薄豬肉
 
 
 

預熱5分鐘,我用160-170度爐,其間要睇火
自己控制顏色

焗到咁上下,取出搽蜜糖,反轉再焗,再搽再反轉.....
亦有可能會出水,倒左佢就OK喇~
 
 
 
搽上蜜糖,仲未夠深色
 
 
 焗到自己想要的顏色
嘻嘻....第一塊已經出爐喇))))
溫度唔會好似焗麵包咁講究
 
 
我以為我喺*美珍香*返工呀~~~哈哈
剪呀剪,燶邊唔要
 
 

睇落好似好乾下喎~ (跟本就好乾啦*仲洗講咩)
不過食落有咬口,沒有想像中咁乾和硬 (可能夠薄呱)

慢慢咀嚼....味道真係豬肉乾嚟呀))))
如果蜜糖塗多少少就頂瓜瓜喇~~ 原來豬肉乾好易整架!!
 

每次開雪櫃都會食一塊,手攞一塊~哈哈
 
************************
 
自製豬肉乾第二回

既然上次咁成功,今次第二回買肥少少咁多啦~哈哈*

今次用了日本濃味醬油
 
 
 
廿幾蚊豬肉整到3塊 (大約8婆雜誌咁大)

唔怪得知出面賣得咁貴啦
 
 
充滿肉汁無咁乾
 
 
你想食嗎?快快動手自己整啦~呵呵*

4月15日 (Sun)

晚上食飽飯....沖埋涼....臨出門口前淋埋花....

出發去雞場喇)))))

去完韓國之後,覺得我靚左唔好問點解呀~(想嘔)~~嘩..哈哈 

• ̮•   完  • ̮•

沒有留言:

發佈留言