2012年5月11日

伯大尼教堂Bethanie Chapel(薄夫林道的婚禮場地)


伯大尼教堂這個地方真係好靚~
比我既感覺有點似希臘的藍白色教堂
外型充滿歐式味道....洋溢古典氣氛

兩年前和朋友去過一次 ((大爺無去))
當時覺得....香港竟然有一座咁靚的教堂
今次就和大爺去一次咁多啦~ 

今日天氣好好呀~~~go~GO~go
 
 
 
 亦係電影"星願" 拍攝場地 ((由張柏芝和任賢齊主演))
有無印象呀~
 
 
 
 

嘩~座教堂外型好靚呀!! 白雪雪
我地....靜靜地影相,話晒都係教堂,唔好咁嘈
細心咁欣賞一下四周既環境
環境清幽,山明水秀.....當時得我地兩個影呀影~
有關伯大尼教堂的歷史背景可以上網搜查
 
 
欄杆個圖案好似迪迪尼
 
 
 
 
 
 
 
 
大爺好熱呀....


我叫大爺坐係樹蔭下等我....

大爺見到有條毛毛蟲向手袋方向奔馳....極速爬呀爬...
大爺梗係立即攞開手袋啦 !!

大爺發現....毛蟲依然開行Turbo向手袋....衝呀衝~~~

大爺同蟲蟲玩左一陣....猛叫我過去))))


這個時候....我回到大爺身邊 : 做咩呀~~

 重點來了  

大爺 : 蟲蟲當個手袋係呀))))

我 : 吓~唔係呀嘛??

大爺 : 將手袋放係蟲蟲旁邊....

蟲蟲竟然想探頭攀爬去手袋果邊
((有相為證))
之後試過幾次,蟲蟲依然被手袋吸引
完來蟲蟲睇到顏色架~~造物者真係犀利
 ~~~ 怕昆蟲的人不要打死牠 ~~~
~~~ 要與大自然共存 ~~~


繼續影影影....係咪好靚呀~
唔一定結婚先去嘅.....
 
 
 
 
 
再向前行幾步,就到伯大尼教堂正門
門口有實蕉站崗,由於係私人地方,教堂裡面不對外開放
 
 
可以望到山頂,今日有藍天白雲襯托 靚到極喔~
 
 

惠康劇院內有一個牛棚,我無入去睇~((無興趣))
 

全程逗留40分鐘左右~ 我地走喇~~
 
 
 
今日勁晒~ 好彩有搽防晒!!   還用美心天使魔鬼傘~~嘻*
 
 
沿路行出去就見到中華廚藝學院+巴士站,好多巴士都經哩度
我地求其上架巴士回到中環ifc嘆冷氣先
大爺對伯大尼教堂 的去後感

伯大尼又真係幾靚....

如果附近有野食,有野行就更加好喇~~~哈哈

((成日都掛住食))

♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡ ♥
以下係兩年前影嘅,當時有人租用教堂做婚禮場地
 
 
 

完成行禮儀式之後....我地博大霧.....入去影左幾張相
((我地咁樣做係唔啱架~唔好學呀))
 
 
設計風格是歌德式教堂,配上彩畫玻璃
裡面有一種莊嚴的氣氛,亦保存得好好
 
 
 ♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡ ♥
我地回到ifc
今日好少人,可以入去睇長毛象BB,展出到5月12日
 
 
 
順便食少少野.....
然後回家,今日好熱呀~~
晒左一陣已經頂唔順....
晚餐又係輕食

*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言