2012年5月25日

是日晚餐


是日晚餐
白松露白汁燴飯 + 煎海鱸 + 麵包配醋
 
 
老公話我煮餸叻過奶奶~嘻嘻....暗地裡歡喜
我用左JUSCO包白汁煮燴飯,再加少少奶和芝士

還有我至愛的草菇和洋蔥
先略少洋蔥和草菇,然後備用

加入白汁,奶和芝士,慢慢煮熔....滾後加入洋蔥和草菇拌勻  
然後加入白飯拌勻,即可上碟,好簡單架~
 
 
奶奶買左D海鱸比我地,今晚就煎嚟食
加上我種的迷迭香一齊醃一齊煎,感覺上好似高級左
 

煎好馬上灑椒鹽,香口得多又啖啖肉
海魚真係唔同D
 
 
還有自家製麵包點醋食,我覺得好好味~
還加少少白松露醬,馬上香好多倍喔!!
 
 
 
今晚只有魚肉,老公無話齋,因為已經滿足他的胃~~嘻嘻*

*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言