2012年6月14日

曼谷自由行 BKK 2012 Day 2 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)


曼谷自由行 BKK 2012 Day 2 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)

寫遊記真係少d心機,時間,耐性和恆心都唔得~~~
不過我寧願"慢工出細貨",慢慢寫~ 好彩我去5日咋~
有d blog友去歐遊10幾日....有d仲去成個月添呀)))) 真係有排寫呀~
我寫得開心^,^ 睇既人都一樣開心

出發....
曼谷自由行 BKK 2012 Day 2 , 3 June 2012 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)
第2朝早我擘大眼個肚就嚕嚕...餓了,真係好神奇,其實第3,4,5日都係
一醒就餓好合拍 , 我練大左個胃喇)))))哈哈哈
0930落去食早餐~吓!!唔係嘛,食早餐要排隊等位,都係第一次,
 98%HK人
等左5分鐘就有位喇..... 
































都係食少少好喇,濕下個口就算....一陣仲要出去食
食物選擇唔太多,我只食沙律+即煎熱香餅+YOGURT~好味!!































食飽飽....放底d便便就出發喇~~
係7-11見到哩支colleague 20B ,唔知飲左會唔會靚左呢Photobucket 































12:00 去到Paragon 1/F 食Greyhound Cafe 

真係估唔到哩一餐係全個旅程中最難食既一餐

 Photobucket雞亦係好脆,但乜味都無,只有雪藏味Photobucket























冬陰功 OK ,蝦新鮮 / 檸檬茶依然不變 隔離碟意粉就完全唔掂,
如果我手袋有鹽都想攞出嚟落番一把Photobucket 完全唔香

毫無豬屎味又無落調味....差差差!!
大爺話以後唔去Paragon哩間,其他分店會照去Photobucket




















又到SIAM Center 食melt me....真係好好味呀~
Mango 又香又甜  Forest Berries 少少酸酸微微 ,簡直係最佳拍檔
Photobucket
仲有 RED BULL味添呀~(無食,圖下黃色)























 2:00PM食飽就向Mo Chit 翟道翟出發 






















 一去到就即刻試下個Walkie Talkie先
真係好清喎~~行到好Q遠都收到 , 咁我就放心喇
Photobucket

當然最好分開行啦~~點解??

因為....通常我想買既野都係....唔等洗Photobucket(我認*) Photobucket 

大爺會唔想我買.....唯有分開行,咁就阻止唔到我啦Photobucket呵呵))































 一齊行下先....































 抱歉!!!無相....太好食.....食得太快lu






















 Photobucket仿真花都係我獵物之一Photobucket









  











今日天氣好好呀~落左毛毛雨有風,無咁熱!! 

前一晚已經雪定支冰水,方便隨時救火

大爺用big c d毛巾抹呀抹Photobucket抹左成日一d臭汗味都無,仲我聞
Photobucket

又真係唔臭喎~點解呢??? 我地都想知 
































 終於見到馬剎雞喇~~ 掉底大爺 "對錶"45分鐘後見
 Photobucket閃人...速逃Photobucket 朋友問 : 一個人行,你唔驚咩~      

我 : 我驚無錢多d~哈哈

一個人行既時候,人地會同你講泰文,佢地見我手指指以為我啞 

 
一出聲....哦~原來唔係泰婦人!!!哈哈  











  




















 每次見到哩推碗碗碟碟都好想擁有 





















嘩~洗唔洗咁平呀~~淘寶都唔得啦))) 依家睇相有D後悔無買Photobucket嗚嗚~~

290B 三層 = 大約HK$72 























見到多好多美女揀呀揀,原來係餐巾~~係好靚既餐巾
可以一張張咁買,又可以一大疊咁買.....我估用嚟儲呱~ 
























Photobucket心大心細....思前想後,買左兩個雀籠 (養雀*)




開心時光特別快....過左45分鐘會合大爺
之後食左個即開椰皇雪糕~好清甜解渴一流Photobucket











































見到炸魚肉,又多人買,一定係好野啦 Photobucket20B一袋有4條

一共食左兩袋....正呀~ 必食(掃街都飽*)






















接近6點,大路開始多左好多人出嚟擺檔
150B一個(HK$38),點可以唔買呀~~更何況我個雀籠和隻假花唔好拎 ~嘿嘿*Photobucket 













































比哩碟野吸引住....薯不知好睇唔好食 Photobucket

300B一碟,炒得好油又唔惹味,D蝦霉霉地 
































一行出去見到婆婆賣芒果喎~見佢好認真咁揀芒果((邊個熟就切邊個啦))

20B一袋 , 嘩~~好香呀))))正到暈呀!! 呀婆見我影佢D芒果仲好開心添~

我估有兩個原因:唔係呀,咁大個女都未食過芒果牙  或者  唔係呀!!咁大個人都未見芒果牙~~哈哈

食完第二日我就......遲d先講!! 






















行到成身汗....7:30pm 終於走人 






















返酒店梳洗下再向唐人街出發































9:30PM 再出發
好唔容易係T21商場街口截左架黃綠色Taxi
之前遇上唔用METER 既司機,今次個個都主動用咪錶喎~~
唔塞車....77B就去到唐人街喇~  比100B 唔洗找 ,仲幫我開車門添~ 嘻*
























都係食T&K 走唔甩 (綠色衫)































 燒蝦 超新鮮又有膏 






















叫左一隻咁多我食~~好正呀~ 



































































 











  










食飽飽....我地唔去買手信,去前面間"屈神屎"睇下有無黑鬼油!!     點知.....無呀~
不過睇睇下....大爺買鎮痛膏
店員比左一本翻譯書我地~~~中英泰對照 好方便呀))))) 唔洗雞同鴨講























買完野又坐Taxi返酒店,上左3架taxi都唔識去T21,心諗:唔係嘛

唔識去,唔通唔識去....唉Photobucket

唐人街 街邊截的士實錄  12:00AM

第一架 :
Terminal 21... 灑手擰頭唔識去 , 馬上落車  ((司機比較年長))
第二架 :
Terminal 21+Grande Centre Point  HOTEL??比咭片佢睇~    又唔識去((司機都係比較年長))
第三架 :
Terminal 21+Grande Centre Point  HOTEL??又比埋咭片佢睇~   又唔識去.....唉!!
上左第4架的士,又話唔識去!! 真係無奶油唔識去喎~~之後我講左句泰文 "呀梳" ,  "呀梳"屎地唇 o依~司機大佬識聽喎,佢有反應~~佢又講"呀梳"    我:YES YES YES~~OKOK!!

因為平時搭空鐡聽廣播講得多,我地住T21係ASOK 站


發音係"呀梳"(不要用英文發音,加少少泰音) 

司機大佬識去ASOK,但唔識去T21 真係R爆爆爆頭~

我係咪好叻呀Photobucket  啍~大爺我都讚我叻叻呀~Photobucket


最後司機大佬係ASOK空鐡站下放底我地~ 


我地又指T21比佢睇~ NEW濕平摩 !! 佢又不斷講泰文....哈哈~~goodlight~ 


由唐人街返酒店都係80B,比100B唔洗找~ 





買左涼茶丸,感冒藥 + 鎮痛膏 






















差d集齊咁多隻味  15B-20B一盒 (HK$3.8 - $5一盒)
粟米味勁好味~























我既雀籠呀~我覺得好靚~~嘻嘻*    
去旅行我都會嚐試下當地既特別飲品,由其係美肌飲料~ 






















 翟道翟買 , 其實買得唔算多




















DAY 2

(完)

<<快速瀏覽>> 

曼谷自由行BKK 2012 Day 1 (Airport Expree Line,Super Rich,Central World,Big C)

曼谷自由行BKK 2012 Day 2 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (TESCO Louts,文華Afternoon Tea,曼谷的士)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (Chocolate Ville Bangkok)

曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (Grande Centre Point Terminal 21,Paragon)


曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (ASIATIQUE夜市,建興,TESCO Lotus)


曼谷自由行BKK 2012 Day 5 (Paragon,Terminal 21商場,Airport City Line)




沒有留言:

發佈留言