2012年6月25日

曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (Chocolate Ville Bangkok)





曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (Chocolate Ville Bangkok)   2012 June 4 , Monday  




<<哩篇簡直係一個壯舉~~超...超...超超多相,用左我好幾天既時間>>

<<又整相又upload又打寫....一共80張~真係要比d掌聲自己~~哈哈>> 


























Photobucket          Photobucket           Photobucket           Photobucket 
這個Chocolate Ville 地方充滿歡樂氣氛和笑聲

2011年12月開幕,當時在泰國受到雜誌報導引起極大關注

馬上成為人氣超旺'泰國餐廳',食物方面泰式美式選擇多~

不要誤會呀~~Chocolate Ville並沒有朱古力買,只係老闆以前做朱古力盒起家

所以連名字都叫Chocolate Ville

營業時間 4:00-12:00,要影靚相下次都係早d到~

我5:30到*想知我點樣去Chocolate Ville 睇返上一篇啦~


當我坐taxi差不多到達時...遠遠已經望見一座風車塔~~超誇張))))

唔記得影相~因為眼前太多景物吸引我~落車經過停車場....馬上被紅色小屋所吸引~~

嘩~~~好多人呀)))))影影影.....雖然天色暗淡,準備風起雲湧*都無損我的興奮心情 












































































 嘩~~見到Chocolate Ville 朱古力鎮喇 <<當時真係好開心,我終於嚟到喇~~>> 



  


















見到個牌,馬上去攞飛食飯先...gogogo~見到人地影,我又好想影呀影~






















 就係哩度攞籌~ 























 





















 之後就四周去影相~~當時已經好多泰人係度開飯喇~~

早知我都早d到啦~~~























 我好似去左歐洲咁呀~~自身於童話世界一樣

好多歐陸小店 和 佈置,連道具都一樣咁細緻同認真,可以隨時拎起影相都得!!

當然....好多泰美女都好愛錫任何一件擺設

好多泰美女打扮時尚和家人朋友四處影相留念,當地人都好興奮呀~更何況我* 






















































































































































嘩~廁所大到不得了)))) 






















當時毛啦啦落大雨....落左10分鐘

落完又爭取時間影相先~ 














































































































Chocolate Ville 地圖

大到要睇地圖呀~~真係好誇張,不過行熟左就唔覺好大~~只係我唔夠時間影相姐

個停車場超大.....依然無乜位淨,可想而知真係好多泰國人去~ 























d鴨係真架,由得佢地四圍走....(走地鴨*) 






















































































































































 














































大爺坐係度等嗌名......而我一人四圍行膊命影呀影!!! 
































































好快就到我地有位喇~~~我地坐218,好意頭喎~當時未爆滿!!

經我視察....只得十幾張檯無人,可能今日係星期一閒日啦~~

六,日真係唔敢想像有幾多人,到時一定人山人海有排等!! 






 我旁邊有個水池~




























































































































































































 好多野食喎~~有相睇就容易得多!!有泰式西式

價錢都係大眾化~~有咁靚既地方陪食飯.....非常值得*

叫左食物之後...我一個人又去影相......


可惜無腳架,有既話一定影到唔捨得走~更唔會鬆郁濛*






































































 好快.....5-10分鐘左右,所有菜就到齊晒喇~~冬陰公無影相~

雖然地方大.....食物都好快送上,仲熱辣辣添~其實一d都唔餓~個tea都未落格

炸魚....脆到流眼淚!!點可以炸得咁外脆內軟~~個汁都好難忘























 fish & chips都係脆到不得了~~






















 德國咸豬手~~好香呀!!淡淡肉~蕉葉包飯






















其間我係咁撥張檯布 (我想趕走d蚊*)  服務生見我咁樣.....

比左支驅蚊水我~當時真係好滾動呀~抵讚讚讚*
































我坐既位置....景觀係咪好靚呢~ 














































































 食飽飽又去影相先....又見到鴨鴨




















































































































































 

























































































































 又走到Chocolate Ville 入口停車場位置,同職員講我地想去Central World

職員馬上行出馬路用電筒照呀照~~~幫忙搵taxi~

當我想再爭取時間影風車塔之時~~已經有taxi(洗唔洗咁快呀*)

再見喇~~古古力鎮!!

今日既行程非常順利,可惜天陰落雨....如果我4點到就好喇!!可以再影多D

這個地方絕對係影靚相既地方,難怪本地人咁興奮和雀躍 (我都係*)























 上車後....20分鐘 車費 170B 就到Central World,無行highway~~

比去既時候平左!!可能夜晚無咁塞車呱~行highway唔一定快,只肯定唔塞車之嘛~



坐的士既時候聽到首歌,旋律係有隻雀仔跌落水,跌落水,跌落水...

有3句係重複,第2,3句我又跟住唱...之後車手問我地係邊度嚟? HK呀!!

可能聽到我識得唱兩句呱~原來哩首兒歌係世界性,好似生日歌一樣~



一落車又行下Central WorldD街邊檔 























 見到有N記C記 USB呀!!!  200B  2G 好抵呀))))  我買~唔會用只作裝飾~






















 又去Big C 逛下先~~補糧倉~     米~唔同顏色既米!! 





















 
相中的薯片勁好味呀~~~泰國d零食真係特別好味

求求其其一款都好好食~點解HK得咁少選擇架~嗚*














































豬手宵夜,哩個青檬汽水好好飲~























 我問大爺:下次仲去唔去朱古力鎮呀~~

大爺:唔去,野食幾好,好似去左主題樂園唔係太特別,你想影相之嘛~又遠!!

我唔會理佢既評語,下次先算~


你地睇完Chocolate Ville有咩感覺呀???




























DAY  3   (完)



<<快速瀏覽>> 

曼谷自由行BKK 2012 Day 1 (Airport Expree Line,Super Rich,Central World,Big C)

曼谷自由行BKK 2012 Day 2 (Greyhound Cafe,翟道翟,唐人街)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (TESCO Louts,文華Afternoon Tea,曼谷的士)


曼谷自由行BKK 2012 Day 3 (Chocolate Ville Bangkok)

曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (Grande Centre Point Terminal 21,Paragon)


曼谷自由行BKK 2012 Day 4 (ASIATIQUE夜市,建興,TESCO Lotus)


曼谷自由行BKK 2012 Day 5 (Paragon,Terminal 21商場,Airport City Line)






沒有留言:

發佈留言