2012年6月18日

咸肉糭梘水粽


究竟係糭定粽?

我媽前兩天已經準備好材料

我無份包呀,負責影相,我兩位貪玩姪女爭住包)))

 
 包兩款 - 咸肉+梘水
 
 
阮小姐又嚟攪攪震~
 
 
 
老媽子的手勢最了得
 
 
姪女包包下都似模似樣~(迷你版)
 
 
 
咸肉糭
有人鐘意點豉油...有人鐘意點沙糖食!!

我由細到大....家人點乜我咪食乜囉~~~我係點沙糖
大爺由細到大....家人點乜佢咪食乜囉~~佢係點豉油
你呢??
 
 

梘水餡料係老媽子自製紅豆沙蓉

我鐘意加蜜糖食,大爺完全唔鐘意梘水粽
 

祝父親節快樂
祝端午節快樂
* * * * *
幣~啱啱比人發現我....一路上網一路放隻腳上書檯坐添~~~超粗魯

哩個咪就係真正既我囉~哈*

第一日識我咩~

*完*

沒有留言:

發佈留言