2012年6月19日

自製酸子薑

 
<<自製酸子薑>>
打尖呀~打尖呀)))) 

哩個酸薑要打尖出先呀~~曼谷遊記又被打尖喇~~
 
之前見blog友高Ling整左哩個酸薑

o依~好啱我食喎!!我去食壽司都空口係咁食人地d薑~哈哈*

原來做法容易就試下整啦~~

剛剛試食過~~嘩然!!!好好食呀)))))

爽到爆呀~~又酸酸甜甜~~勁好味呀))))
 
 
最近係子薑既造期,一年就只這段時間出產,好多酒樓食肆加緊入貨醃製

我又醃埋一份先~~ d子薑又瘦又長!! 盛惠$20-
 
 
 
刮去表皮....洗淨厚切,高Ling話厚切先爽脆呀~~~

用2茶匙鹽......醃一醃d子薑先,約1小時

之後洗淨抹乾
 
 
白醋 400ml + 冰糖 400g 

煲熔冰糖之後...待涼

煲既時候....d白醋蒸氣勁勁勁酸呀~~唔小心聞到....好攻鼻!!

好酸呀~~我真係好孫呀~哈哈哈
 
 
 

放涼後....加入子薑

放入雪櫃....3日後就食得喇~~~
 
 
3日後....

好食到暈....正到痺呀)))) 唔好錯過喇~~

爽到不得了~~酸甜度又剛剛好!!

整樽比老媽子嘆下先~~嘻*
 
已經愛上囉~我好夠薑架

*完*

沒有留言:

發佈留言