2012年7月31日

曼谷自由行BKK 2012 Day 5 (Paragon,Terminal 21商場,Airport City Line)



曼谷自由行BKK 2012 Day 5 , 2012 June 6 (Paragon,Terminal 21,Airport City Line)

尾聲喇尾聲喇~~~點都要7月尾前完成埋佢
拿拿林寫埋佢,哩篇都好長下,無時間就唔好睇喇 ^,^

今日最後一日,一陣搭夜晚7點機,仲有好多時間四圍去
11點到 Paragon地庫食早餐+午餐先~~
之前睇過泰版openrice,Paragon排第2
就係哩間 Coffee Beans by Dao 我地又去食下先~~









 


餐牌上有泰有西.....我梗係叫我最愛既公陰功米粉啦~~~湯底勁香蝦頭膏味*
大爺又飲古古力,評語都係一樣超好飲,點解泰國D古古力咁好飲架呢























大爺比較傾向西人果邊,佢梗係食意粉啦~~
個汁又香芝士奶味又夠濃~~~下次一定要反兜






















再加個豬頸肉配糯米紫米
豬頸肉好入味,點埋個辣汁就升左上天喇~~~~
糯米食左少少....好飽喇~




 


認住藍色梳化




















食飽飽去行超市,見到D香料,我又好好奇,睇下聞下.....
好羨慕泰國人D香料咁齊全




 


















行行下...我又去睇美肌飲料....望望下點解層架上面有張紅紙嘅??
再擘大隻眼望....係....係...錢嚟架~~~哈哈哈!!!大爺我執到200B呀~~
當時真係好開心,係超市執到錢都係第一次~~呵呵*










 









人地話執到D錢之後要用左佢,唔好留係身~~
我即刻去買野食先,又嚟食芒果+紅莓




 

















此時大爺好累....食飽就想睡一睡,加上又腳痛
我同大爺上6/F既戲院坐係梳化hea下......而我又點會坐定定係度吖~~
我一條友去左對面既SIAM square行街街~~爽呀))))




















 


 哩區D衫都幾靚架,係泰國本地人設計開鋪,又好多本地大學生行街街~~
我唔出聲....當我係泰婦一陣咁多啦~~都有少少收獲呀~
 






















行左45min返去搵大爺.....見到檔口哩d橙汁千祈唔好走寶呀~ 
我地日日都飲兩三支,因為勁好飲囉~~好清甜架~20B一支



 




























去到大爺剛剛訓醒....唔好笑呀~哩度好多人向樹sleeping架~~
點解??因為d梳化勁好坐呀~~下次記得上去坐下你就知我講乜~~
同場都好多本地人睡覺ZZZzzz....


























PARAGON戲院一張飛售價140B(HK35)~~好抵睇呀~
訓醒去後面既老麥買粟米批  (訓醒又食,養豬咩~~)





























 


我地返回Asok站 Terminal 21商場行街街~~























T21 每層都有唔同既地方做主題佈置
上到最高一層係伊斯坦堡,我覺得這層佈置得最靚~ 
好靚呀~~用上好多7彩繽紛既吊燈,我睇燈多過睇衫































連洗手間都勁靚~~充滿中東feel~~超愛呀))))
























襯無人~~忍唔住又影~






















 

唔知以為去左燈飾店
 
























 
























 

  


唔記得第幾層.....竟然有架纜車~哩d咪叫特色囉~~






















 

仲有大橋添~~睇裝修都夠LU....





 
























 





英國巴士
















































 







 

希望.....希望.....






































去到巴黎喇~
















































 


哩條電梯....好似係曼谷最長既扶手電梯,對港人嚟講唔特別
比睇落比朗豪坊還要短








 






















向雞機出發~~~
 































去到Phaya Thai 站 ,個個都係咁抬落去~無陰功呀.....
邊行邊影...我都驚趴皆




























 


指示清晰,好易搵

























 





再行多50米就去到Airport Link....好方便*

 





















Phaya Thai 站到機場City Line 單程票價45B ,車程約30分鐘 ,沿途停靠7個站~





















 

一去到已經有車lu~~






















話咁快就到~~好過坐taxi
車箱似西鐡/東鐡





check in 後.....去員工飯堂開餐lu  (Magic food)
 














 



 



我都係食米粉,大爺鯨吞兩碟飯豬手飯,哈哈哈










沒有留言:

發佈留言