2012年7月7日

大爺生日誌

大爺生日誌
今年訂左個好Q既雪糕蛋糕....睇下~~蛋糕名叫鬼馬小夫妻* 好貼切~

其實我想寫大爺而唔係老公囉~
 
 

 

 
 

 2012 JULY 6   6:00pm
 
去食飯先....

大爺一直都唔慶祝自己既生日,可以食麥記,無蛋糕都得果種

年年都沒有特別去慶祝,今年都係

只係臨時選擇去bady cafe (i SQUARE)

其實樣靚....真係乜野都靚D,順眼D~
 

 
 
大爺飲古古力 , 我飲果纖 - 兩杯都不錯

一睇就知邊個係肥人,邊個係瘦人啦)))




牛角包好鬆脆,暖暖地,好食~



一個沙律 - 蔬菜被醬汁包圍,所以好食

一個牛尾湯 - 飲左一兩啖....無金寶咁濃~~哈哈*



 
 
大爺的鵝肝墨汁意大利飯

鵝肝薄切不肥香,淨低d飯一半飯都無食~

味道有墨汁香,唔會特別勁好食,飯帶更硬身係正常

 


我的乜乜黑豚西冷(10安士)配香草蕃茄汁

o依~~有舊紫色野既??乜家科呢??睇落幾靚喎.....

原來係紫蕃薯蓉.....紫薯帶甜味,咁你話夾唔夾??

黑豚肉質幾好,比一般豬扒無咁鞋 
 



 
食食下.....我又嚟攪攪震,用墨汁寫<生日>二字~哈哈*夠應景嘛~

 快樂真係寫唔到呀~ 另一邊唔係我整污糟架

 


 
食飽飽行一陣之後去攞蛋糕就回家.....條街勁多人*


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


回家後....大爺見到D生日禮物"全家幅"就已經好開心喇~

一切都圍繞網球.....我果份神秘禮物仲未出場,掉下癮先*

 



大爺既生日禮物之迷.......終於解開~

睇唔睇到呀~~(睇Q到咩~遮住晒*)

咁你估下啦....無創意既野我唔做架~

((睇左幾秒....先睇下一張相~睇下你估唔估到係乜東東~))















.
.
.
.
.
生日禮物 - 就係哩個獎杯喇~

大爺梗係high 爆啦~~

你話吖~~係咪好特別呢~邊有老婆送哩d野做"生日禮物"架




係咪好靚呀~~獎杯做工非常好~ 夠晒重手!! 好堅呀))))

由西安送到HK只需2日咋~順瘋超快.....

 

係淘寶訂之前參考過網球獎杯既外型

哩個都算好似....(我好認真架*)

仲加上
Wimbledon Tennis Championships 2012 JULY 7
標題係 : 溫布頓網球比賽冠軍
 
日期係7月7日 (夠晒記念價值)哈哈~~大爺好開心呀~~癲左呀)))



到12點切蛋糕喇~~

大爺...祝你生日快樂,身體健康,要長命過我....

搵多d錢比我~~哈哈~











2012 July 7 的日落,要好好記念這一天



2012 JULY 7
是日無出街食(好懶) 求其食一餐便算

個椰青我自己劈開架~~好叻呀!!(迫人認同*)




還整了大爺喜歡的木糠布甸做甜品



我已經諗好明年又送獎杯

今年送溫布頓

下年送法網

再下年送澳網.....哈哈*




其實送獎杯真係得啖笑....笑足一世)))(有點痴Q線)

反正成世人都咩機會捧杯,用一百幾拾又何妨

收到這份禮物時,又會有咩反應呢~會難忘嗎??

可能寫 "最佳老婆"  "最佳女友" "最佳爸媽"....等等~~

♥♥♥♥♥ 我很喜歡 ♥♥♥♥♥
*完*
 

沒有留言:

發佈留言