2012年8月26日

All day breadfast

 
唔好以為蕃茄伴碟架~~等多一陣!!   好快好快.....
 

整個蘑菇炒蛋  :  蛋+蘑菇+幼海鹽少許
 
 
 炒好即上碟
 
 
你知道嗎??大爺最愛的腸仔和午餐肉是我家的<違禁品> 通常要等大爺生日或者過時過節先可以食~~係真架Photobucket
不過今次....我都想破例~哈哈*
係CT叔扒買的美國熱狗腸,買果時仲有得試食,哩隻最好味~   
 
 
至於熱狗包....由於時間關係一早已經整好~哈Photobucket
熱狗腸煎兩野攪掂~~又可以上碟*
 
 
還有....我地最愛的薯角 , 先切件,加鹽烚15分鐘
 
 
晾乾水份
用橄欖油和香草....一起落鑊煎呀煎~~
 
 
煎香薯角....灑上少許幼海鹽更提味
又可以上碟lu.....都7788....8899, 鏡頭後還有好多薯角呀
Photobucket
 
 
仲有仲有.....罐頭茄汁豆 !!大成告成~~~  大爺食得喇Photobucket
 
 
這就是我整既All day breadfast ((不正宗版本))
我地的是日晚餐,大爺食得好開心呀~~梗係啦!!有違禁品食喎

大爺仲加沙律醬添~~
這餐真係好飽好精彩,不喜歡米飯既我就最啱
*
 
 我地有餐檯唔坐,寧願坐茶几前,坐地下.....
對住電視,慢慢享用我們的不正宗All day breadfast
Photobucket

這餐好少碗碟要洗 ~ 呵呵*
Photobucket 

沒有留言:

發佈留言