2012年8月14日

唉...烙印 (更新)

 

前晚整一底scones入爐既時候....就送我一個烙印~~

馬上沖水降溫,都唔算好痛!! 起水泡姐~~

第2日返工既時候,唔小心將膠布和傷口的皮一起扯甩~

噢.....當時真係識寫個痛字!!

仲睇到我的紛紅嫩肉.....唉!!





返到屋企馬上用新鮮蘆薈敷上....痛痛地.....又腫腫地~~

沖涼後....大爺又爭住幫我搽藥水,屎都唔比我自己搽

佢一邊幫我搽,我另一隻手放係大爺耳邊

你唔好整痛我呀......一痛我就醒你一個耳光
 
 
 

我祝我 早日結焦

*完*


*
*
*
*
*
*
*
*
*



估唔到5日後

當我睡醒時發現傷口甩焦....吓~~原來已經好番喇!!!

我都不敢想信....咁快*

手痕痕既我....你睇~~只淨底一條淡淡的疤痕
 


這條疤痕可以警惕我....以要小心*

不要再送我烙印,拜託!!!

*完*



沒有留言:

發佈留言