2012年8月11日

朱古力布朗尼



平時....我好少會做多油多糖的蛋糕和甜品

皆因我怕嘛~~ 又怕大爺超標*

糖和牛油50g以下,我都接受得到~~糖&油太多我唔會整*
゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡

今次因為要招待我家的化骨龍

就可以試整一D比較超標既茶點

哩個布朗尼簡單又易做....食後感都唔錯

無街外咁鬆軟,不過我的布朗尼味道真的不錯~
 

 
<< 材料 >>

無鹽牛油  125 g

 煮食用朱古力(75%) 240 g

糖  100 g

鹽  3 g

雞蛋  3隻

低粉 90 g

可可粉  20 g   

朱古力粒  隨意
 

用熱水坐熔牛油 和 煮食用朱古力
 
 加入糖 拌勻
再加入雞蛋3隻.......拌勻
 
加入已過篩的低粉和可可粉......拌勻
 
放入模中,加上朱古力粒粒
 
 焗爐預熱180oC , 焗約20分鐘~~攪掂.....就係咁簡單*
 
待涼先切件~~
 
 
有小朋友喜歡....亦有不喜歡

唔食得就覺得有點苦,食得就喜歡喔!

而且味道好濃厚,真係耐唔耐整一次就夠~
 
食飽飽去遊樂場玩,簡直係一個消脂團

熱到.....呢)))))

睇下~ 笑得幾開心
 
*完*
 

沒有留言:

發佈留言