2012年8月4日

咖哩麵包盒

 
咖哩麵包盒


前日成功整了頂角白麵包,留起一部份今晚做"咖哩寶盒"~~嘻嘻

這餐真係好滿足喔!~~材料雖然簡單,係賣相方面花少少心思,感覺上即刻高級左~

仲邊食邊睇超級丹打羽毛球比賽,入到2強簡直係無難度,睇到好肉緊添呀))))
 

頂角白麵包約3.5寸厚,連埋個蓋咁先似個盒嘛~~

 
 
挖空中間放入焗爐 焗10分鐘 (連蓋連心一齊焗~)
用焗爐焗脆口好多~食到最後一刻依然卜卜脆~
 

今次用了JUSCO買既日式咖哩磚~加水就OK喇~~超方便*
~充滿日式咖哩風味~~哩個係中辛~好香呀!!!
 

另一邊預備好南瓜蓉+新鮮粟米粒,準備煲南瓜粟米湯~~~
呀大爺屎都要堅持加豆腐落南瓜湯裡面......怕左佢~~
唉!!我無你咁好氣,買條玉子豆腐比你啦
 
 
個南粟米瓜湯我落得太多鹽......有D咸
我都唔欣賞,呀大爺竟然飲晒~~(真係乖*)
 
 
原來賣相真係好重要架~~
日式咖哩有豬肉+薯仔+紅蘿蔔

用白飯包圍麵包盒,加上蕃茄仔即刻醒神晒
簡直有畫龍點精既效果
 
 
我唔客氣喇))))
 
最後....麵包食清光,米飯食唔晒!! 唯有留待明天食唔好浪費~
今日的天氣焗到爆呀!!! 一出街我D鼻水不其然流落嚟.....好彩我有紙巾.....

*完*
 

沒有留言:

發佈留言