2012年9月22日

提子白麵包(麵包機)

最近真係好懶....懶寫BLOG 懶遊BLOG 懶整包包 ~
懶人真係無藥醫架 , 所以我可以大條道理懶下去 ......

由於要懶又要食 , 今次全程用麵包機整 , 唔再出手~
出嚟既效果都好好呀~ 當然無焗爐咁好啦!! 已經好心足喇~

我又可以繼續懶下去 , 唔洗定時定侯去同麵糰玩遊戲囉喂!!
▼你話靚唔靚仔先....果粒提子好識搶鏡呀~
 

▼話明懶人嘛...一次過倒晒落去就速逃閃人~~(影相除外)
 
 ▼麵包機搓麵糰中~~轉呀轉!!!
 

▼開始第一次發酵 , 還有2小時43分鐘就出爐喇~
 
話咁快又過了接近2小時.....
▼發到脹卜卜 , 還有55分鐘就出爐喇!! 到48分鐘開始烤焗包包
 

▼烤焗中~~~ 唔好手多多打開佢呀!!
 
▼出爐喇~~~馬上取出脫模放涼 
 
▼睇下幾靚 , 仲好香添!!
 
 ▼來個大特寫 , 好喜歡烤出來的粗糙感覺 , 顏色又似歐式包
 
 
 
 
我喜歡厚切 , 晚餐煮了一大盆咖哩薯仔雞
我和大爺都食到唔停得口 , 不過大爺依然挑提子出來唔食
 
我覺得麵包機真係一個偉大發明 哈哈~~

*完*

沒有留言:

發佈留言