2012年10月13日

迪士尼黑色世界2012 Helloween

迪士尼黑色世界2012 Helloween....(用慳d啦bady口吻*) join me~~嘻嘻


是日好姊妹芝芝公司送迪迪尼飛,芝芝已經有全年PASS,所以多出一張門票

我又可以去迪迪尼玩喇(大爺)~話時話我好耐無去過夜街喇~~(過12點先叫去夜街呀*)

去到已經7點3,多得晴晴&芝芝一早霸個靚位比我影相~

馬上去睇7:30pm夜光鬼魅巡遊,由呀JACK帶頭行第一

現在氣氛都不錯,略為短左DD好快就睇完.....
 
 
 
 
 
 
話咁快又到放煙花,梗係霸唔到靚位啦~~(掛住玩嘛)

求求其其搵個位就影,賴理前面的人頭和燈柱

迪迪尼的煙花好Q難影,又左又右....又遠又近....又高又低....又唔對稱!! 嬲嬲地....

 
米妮影相既位置,已經好多人排隊,我梗係無排啦!!

我去排隊攞糖好過,係棉花糖....好好食
 
 
 
 
 
我覺得d燈好靚......茶杯唔好玩,轉到wing wing地
 
 
 
 
食個快餐又繼續玩....

10:50pm去玩灰熊山谷,哈哈~~~唔洗排隊呀~~正*
 
(因為11:00收檔已經無咩人*)

玩完好開心好興奮呀~~都係離不開衝呀))) 高速轉呀))))
 
又向後衝呀!!!  再向前衝衝衝,又掟彎))))

我覺得灰熊既反應好攪笑,配合得好好~
 
 
鬼呀>>>>>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言