2012年10月2日

老媽子生日@季季紅食乳豬

25-9-2012 老媽子生日 @ 季季紅風味酒樓 

老媽子生日選擇去季季紅

係藍地輕鐡站等齊人之後,過對面馬路就到喇!!

估唔到已經有十幾人係門口等位,今日係閒日都咁多人,真係好旺好紅呀~~

好彩我地早兩日已經訂好檯呀~~

我和大爺第一次去,覺得好有新鮮感,村口還有間懷舊士多

有咩食??我唔知架....我跟大隊架咋
 
 
 
個個都好期待哩隻乳豬,亦係招牌菜之一,枱枱都叫咁制
我第一次食乳豬唔吐肥膏出嚟,乳豬皮燒到卜卜脆,肉質嫩滑,肉味帶少許咸咸香香
大人細路都大讚好味好味~
 
 
皮下的豬油已經虾米被飯吸收晒~用豬油撈飯真係好美味呀~~(雖然影得唔突出)
我唔臭米氣都有添食
 
 
老實講....其實樣樣小菜都好好味
個豬湯好好飲,好足料個個都添飲
黃金蝦都係我至愛,超標都要喪食呀~~
 

一魚兩味,魚肉好滑~
最後上菜是雞,我地個個都好飽,打包~~
 
 
 
食飯前我和大爺去tmt plaza行街 

臨時臨急買左個輕食芝士蛋糕比老媽子 

阮小姐一見到個蛋糕.....即刻唔同家姐玩

真實對白 : 你唔好阻住我食蛋糕啦~~(用手踭輕力推開)

哈哈....我見到張相,覺得勁好笑呀))))) 哈哈哈* 人仔細細,食為先
 
 
 
 話說老媽子生日前一天我去左花墟睇花束,打算買送花比老媽子

我奶奶都收過我送兩束花,反而我媽一次都未收過,實在過意唔去(好彩我媽唔知)

大爺話不如早一日買啦,明天不用特登去花墟一趟.......好呀~

可惜既係......我身上只有$200,唔夠$$買

唯有自己買料自己包扎,買晒全部材料只需$130
 
 
我喜歡這種雙色玫瑰
 
 
 我覺得.....扎得唔係好靚!! 不過老媽子見到就兩眼發青光呀))))笑到見牙唔見眼
可能廿幾年都未收過花
 
大爺話 : 女人真係最愛收花,攞住扎花行街既時候,最多女人望~~

我 : 我鐘意折現多d~~哈哈

我次次都係咁講,所以大爺唔會送花比我

有時.....一齊行花墟既時候,買花插就會

反而包得太靚我會覺得唔環保又浪費

明明買料都係百幾蚊,比人包一包就變幾百蚊.....何必呢~~~

哈哈哈~~實際D好


*完*

沒有留言:

發佈留言