2012年11月12日

豚王棉登徑 & 筲箕灣東大街

 
這兩個地方大欖都扯唔埋,而我地又偏偏去左~~真係得閒得滯

先去尖咀棉登徑食豚王,好明顯又係我要去啦!!因為我愛食麵嘛~

一去到唔洗等位,被安排坐bar檯,坐bar仲好啦!!我地又88掛掛望人地煮麵上菜
 

 
 
 
大爺的豚王($80)

大爺食到一半已經話飽喇~~

我的斜啤豆豉眼又再次出現)))) 你係唔係玩野呀,食咁少都話飽

減完肥既人特別晒命,最後佢都食得晒!!
 
 

我的限定王 - 咖哩王 ($90)

其實一入店內已經聞到好香既咖哩味

咖哩味道好香濃,不會好味精

別以為日式咖哩不辣,這個肉球都頗辣
 
 
隻卵好好味呀~~蛋黃好香甜
 
 
 
 
地址 :尖沙咀棉登徑28號
 
 
 食飽飽....我地去下一站筲箕灣東大街
我地兩個從來都未去過筲箕灣

因為大爺睇J2台越夜越美味 介紹筲箕灣東大街好多野食

所以到我地本住一顆到此一遊既心態

一落叮叮....我地兩個都荒荒地.....哩樹好陌生呀~~

拖手都拖得實D呀~~
 
 
 
筲箕灣東大街上的天后古廟
 
 
最後去左哩間翠苑食杏仁糊
我覺得好好味呀~~不太甜又好香杏仁味


去左哩間金城食焗豬扒飯
不過唔記得影相
 
之後就回家了~~下次都唔知幾時會再嚟,實在太遠了

*完*

沒有留言:

發佈留言