2012年12月29日

士多啤梨酵素

 
又到士多啤梨當造的季節,我一定會做果醬比老媽子和家人吃

個個都好喜歡吃,~因為我整得好食囉!!

其實講味道.....自家製跟現盛真係相差十萬8千里,我仲未遇上一罐好味的果醬

自家製的味道好真實,好香.....鮮甜得來一點都不假,現盛既通常都賴野~

講蕃酵素就第一次整,味道已經登上第一位喇~~超香甜呀)))) 我超like囉~~
 
 
一次過買了6盒,洗都有排洗,仲要粒粒都索乾水份,攪左我兩粒鐘
 
 
第一日
早晚一定要開蓋,或者用魚湯袋封口,咁就唔怕有酒味
 
 
第3日
 
 
第10日我就過濾出來

市面有士多啤梨的製成品多不勝數

有士多啤梨蛋糕...士多啤梨奶昔...士多啤梨糖...士多啤梨乳酪...士多啤梨雪糕

但就偏偏沒有士多啤梨果汁.....當我喝第一口士多啤梨酵素時

嘩~~~香到暈呀~~真係唔係講笑,士多啤梨的香和甜已經完完全全溶解
 

一路飲士多啤梨酵素.....一食士多啤梨jam&麵包

我覺得這就是最好的享受,這是超有能量的早餐喔!!
 
 

沒有留言:

發佈留言