2012年12月13日

生磨黑芝麻糊

清洗黑芝麻

突然抽起唔知邊條根......好想食
芝麻糊
出街食左好幾次.....

之後不如自己試下整啦!!就係咁買左$10黑芝麻
 

 
不過.......好快.....我就後悔了~~

原來
芝麻是一件不極度不容易的事
唔係芝麻綠豆既事,是一件加快發皮四既事
 
 
因為我發現黑芝麻期間會令更年期提早來到

****快D比支太太口服液我啦))))))****

唔係喎~~~我應該仲有幾年先到喎!!

又或者.....
腎上腺素處於最高高的位置

唔信.....你試下吖~~痴到成手都係,又整唔甩*~~~超討厭!!
 


一次過洗晒佢~~絕對絕對唔想食一次洗一次

洗出嚟D水黑媽媽,又倒到周圍都係,好彩無塞住個去水位咋!!

跌都跌左幾千粒,地下又有,檯面又有....唉!!

跌一粒我執一粒....真係自己玩屎自己,最後都說服自己事後才一次過清理
 
 
**事後想起...用魚湯袋就唔洗咁Q麻煩**
 
洗完用抹手紙索乾....索都有排索

索到咁上下放入焗爐,焗到出味(約10分鐘)
 
 
待涼時....大爺路過

用筷子係度new下new下.....話係"符機"喎!!! 真係激C禾
焗完之後待涼,就開始用人手磨

一路睇電視一路磨呀磨.....磨到我都無wood

當一磨既時候....嘩~~勁香芝麻味呀~~我 總算有一點點安慰
 
 
 磨完我都唔想煮芝麻糊喇~~放入雪櫃過兩日先發功

我d精力耗盡得7788

真係好香~好香芝麻味~
 

材料 <2人份量>
半杯 黑芝麻粉
1/4 杯 粘米粉
2 杯水
冰糖  適量
 
 
 
相中已經是第2次整,而且越整越熟手

由磨芝麻開始,快既話.....10分鐘已經有得食喇~

天氣再
....都不怕~~食飽笠笠
 
 
水滾後加入芝麻粉

大火煮5分鐘,轉小火

粘米粉+半杯水拌勻,慢慢加入芝麻糊中

慢慢攪拌(好似打芡一樣)

煮到濃稠即可

若太傑身,可加適量水

食得~~

好好味呀!!因為勁香芝麻味~
 
*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言