2013年2月23日

三日兩夜新春遊✿DAY 2 (年初四) 2013-2-13


日兩夜新春遊DAY 2 (年初四) 2013-2-13

將一整天既人和事寫在一起,這篇都好長下....無時間就不要看~~

08:00 犘拎call
我都訓到呆下呆下,訓了10小時精神好好多~不再痴痴呆呆,坐埋一枱

食食下早餐同阮小姐影相,佢話唔比嫲嫲影喎~~~
做就了一張溫馨攪笑&真係流露的照片

 食飽飽早餐......去擺個陣就施施然10:30集合.....
下一站....午餐(又係食)車程約一個小時
嚟到這個環境....令我諗起低俗喜劇中的拍攝場地,牛歡喜果一幕....嘻嘻~~
 
o依~~~盤水做咩???又話食盆菜,定係清水打邊爐
 
哦......原來下面係炭嚟架!!!    上菜喇~~上菜喇~
 
哩一盤就係盆菜喇!!! 好多團友都係第一次食哩種盆菜,用炭火+蒸糕盤
有鯪魚球魚蛋,蝦,冬菇,雞,豬肚,支竹...等等~還有另上兩碟鵝,一碟釀豆腐&菜x2,饅頭
哩一餐是3日9餐之中最最最好食既~No.1
 
本身有跟白飯,不過廚房煮唔切(食客太多).....比左麵我地(類似出前一丁)
嘩~~~食麵仲正呀!!!! 本身d汁已經好正,勁充滿農村家鄉風味
D麵索晒汁既精華....嘩~實在無得頂~這種風味....滋味無窮!! 回味~回味~
 
阮小姐出場.......大個喇!!自己識夾髮夾
 
是紫菜心
 
食飽飽去到隔離間.......唔記得叫咩寺廟
 
路過見到這張[覺悟的人] , 我好認真地.....睇
睇完之後覺得真係好有道理,講中了許多生活上遇到既人
盡管以前我嬲過,憎過,恨過的人.....都應該放下,別跟自己過唔去!!!
我懂了~~~你呢!!!睇完之後有得著嗎?
是幸福...是快樂...是有福的人.....原來自己可以去選擇的
 
當無無聊聊既時候....我發現這盆菊花
一個頭可以種到咁大棵??我仲走去裝裝下~
原來只係得3-4棵種埋一齊,再加個網"榜"住
真係種得好靚,又高又大,佩服佩服
 
馮係細路都喜歡猜樓梯
阮小姐都猜得幾叻架!!!唔會下下出屎一種.會轉下架~
 
下一站[公仔街](佛山),這條街主要是賣陶瓷
 
 
 
見到一班老友記.....每一對的表情都好生動
 
大爺話...哩對最似我地喎~~~
肥婆蓮+禿頭呀伯
 
雖然開既鋪頭唔多,相信全開一定好熱鬧
 
大爺只有4個硬o野......終於第4個就掟中喇!! ~~yeah~~
 
 

仲見到一班擁有G奶....既師奶
 
行行下見到........李小龍同佢班o靚
 
 
 
 
 
 行完公仔街.....又係時候食晚飯
去到佛山最出名的保利水城,算是名牌商場
內有大家樂,許留山,STARBUCKS,UNIQLO,LI NING
 
 
 
直上4樓.....今晚食火鍋
有5款主菜任選一款(有咩牛,乜牛,肥牛,羊,豬)
還有半自助熱食,甜品供應,還有十多款調味料供應
熱食食物唔錯,好多款都很對胃口,至於中式甜品有試食,還是一般般
 
 雖然對白唔襯大爺的表情......都係好想加落去囉~~
服務員.....4支可樂!!
 
 
 
商場外夜景一樣美
吃飽飽跑去starbucks買杯特濃古古力~~~爽呀)))))) 大滿足也~~~
 

佛山新開的米意納酒店
 
 

DAY 2 行程完畢,酒店相放在DAY 3
*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言