2013年3月31日

菠蘿酵素&菠蘿炒飯

 
整個復活節假期都一直下雨,星期一 至 星期7 個天氣圖都是下大雨

想郊遊都唔得......真係好無癮!!
2013 March

今次到波蘿酵素,菠蘿酵素真係好好飲呀))))))
 
暫時最好飲就是菠蘿,士多啤梨同巨峰提子

同菠蘿汁無咩分別~~咁你話好唔好飲!!!嘻嘻~
 

於是攪攪新意思......今晚食菠蘿炒飯

大爺負責炒飯,我負責挖空個菠蘿,初初覺得好難.....下面點樣挑佢出嚟又唔爛呢???

當整整下既時候....又容易!!!是我想太多~~
 
 
是日晚餐 - 菠蘿炒飯 + 烚菜心
用新鮮菠蘿炒.....真係好香呀!! 食到菠蘿的香甜味~~
 
 
餘下就浸酵素,頭兩天早晚打開蓋~~
 
 

之後改用魚湯袋,方便疏氣唔會焗到有酒味~~又可以被免蚊滋仔
 
 我平均40天就會頭痛1-2次,係不定時,有時2個月都唔會痛1次!!

以前每次頭痛時....我會忍!! 除了睡覺是我的止痛良藥之外,沒有其他辦法

自從飲左酵素之後....

試過好幾次.....刻意忍了2-3小時才飲酵素....

飲了酵素半小時之後,頭痛慢慢減輕....減輕......甚至唔痛

就證明酵素可以幫到我,所以我真係要好好浸落去

現在痛唔痛都飲~~真係好好味呀))))

 

*完*
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言