2013年3月7日

廟街興記煲仔飯

 
廟街興記煲仔飯 2013 MARCH

我的掃把頭係時候修剪一下....

剪完就和大爺去廟街食煲仔飯,最近天氣又涼左唔少

大爺提議食煲仔飯!!
 
 
廟街興記煲仔飯我第一次食~
剛好有個屎角位,唔洗對住其他人,我地兩個自成一角
 
 
蠔餅好酥脆
 
 
蠔仔都幾大隻
 
 
豉汁少蜆,味道少少辣惹味,不過好份量好少
 
 
大爺的臘味滑雞飯,要自己揭盅.....好熱呀)))))
 
 
估唔到.....雞肉真係好滑喎~~~唔錯唔錯
 
 
 

我的咸魚肉餅
 
 
我舊咸魚呢??原來比肉餅遮住
咸魚好細片....不過充滿我喜歡的梅香味,超LIKE呀)))))
 

當然唔少得飯焦啦!!!不過食到"攝"晒落大牙度
 
 
這餐都係$136食飽兩個人.....好抵!!
 
 
當晚全場爆滿
 
吃飽飽某人又要去睇球拍了~

*完*
 

沒有留言:

發佈留言