2013年4月14日

碟頭飯 之 [煎魚扒] & [蝦醬蒸豬肉]

 

好耐都無正正經經煮過三餸一飯,因為某人要減食,晚餐總不能太豐富
漸漸就煮碟頭飯多,我們的碟頭飯定義就是白飯+菜+??= 碟頭飯

講到菜式方便,都係簡單+快捷為主,最重要就是吃"新鮮食物"
我依然堅持在家盡量不吃食物垃圾.......... (薯片除外)
"那"住碟飯四圍走.....電視 / 電腦送飯都得
有人鐘意餐枱食,有人鐘意茶几食,適除豬便,非常自由

好耐都無正正經經煮過三餸一飯,因為某人要減食,晚餐總不能太豐富
漸漸就煮碟頭飯多,我們的碟頭飯定義就是白飯+菜+??= 碟頭飯

講到菜式方便,都係簡單+快捷為主,最重要就是吃"新鮮食物"
我依然堅持在家盡量不吃食物垃圾.......... (薯片除外)
"那"住碟飯四圍走.....電視 / 電腦送飯都得
有人鐘意餐枱食,有人鐘意茶几食,適除豬便,非常自由

是日A餐 :  [煎魚扒]  + 忌廉西蘭花 + 白飯

 
 家下D菜貴到嘔,菜心廿蚊斤都夠膽屎,我梗係唔食啦~~

對我哩D又要煮....又要打斧頭既C奶嚟講就有d難度!

唯有食最經濟實惠既*西蘭花*,平均$8/2個,仲可以分兩餐,抵呀

先煎魚皮果面,條魚比我煎到卜卜脆,灑上椒鹽.....攪掂!!!
 
 
 
********************************************
是日B餐 :  [蝦醬蒸豬肉]  + 炒青椰菜 +白飯
 
 
 
今日比較早起身,雖然落雨.....依然要去霸權超市買7折豬肉

我哩D妙齡C奶唔會去肉檔,點解?? 次次買梅頭/飛排都唔多對路

整整下.....就轉去霸權超市,寫到明邊忽同埋價錢,咁就最公道

要同歐巴桑爭豬肉當然要眼明手快,最搶手是
梅頭
,一出就比人'笠晒"
諗多兩秒都無呀!!睇仲邊舊就直插落去入袋!真係唔好客氣呀~
 [蝦醬蒸豬肉]  &  [飯前奇異果]
 
齋睇既話你鐘意食A餐 定 B餐,我同大爺就喜歡 B餐 蝦醬蒸豬肉多d
因為醃得剛剛好.....夠晒香~ 過兩日又要"安歌"喎!!

第二日隔離屋又來蝦醬味

*完*
 

沒有留言:

發佈留言