2013年4月20日

芫茜小餐包

淘左d寶貝返嚟,今回一次過剪綵!! 嘻嘻*
繡球花
是之前淘,我覺得非常非常靚!! (又發花癲)

長碟是前幾天淘回來,一樣靚爆!! 下次淘咩好呢??
 

 講返包包先~~

前陣子再到
Passion by Gerard Dubois吃甜品順道睇下人地d歐式麵包

睇到其中一款麵包上面放了芫茜/歐芹的葉片,效果好靚,一於試試先!!

而我喜歡芫茜的味道,剛好有自家種芫茜,無奶油唔試試......開工))))))

▼長形吐司盒&粉烤盤都是淘返嚟~
 
 
掃上蛋液,芫茜就乖乖地訓上去(笑~)
 
 
 再掃上一層蛋液
 
 
哩個吐司盒好細,如果麵團總重600g,跟本放唔晒...

以下是60gX5個,應該要
淘多個就啱數~~哈哈哈
 
 
我覺得好靚!!! 好似一幅畫咁樣
 
 
這兩個模具是第一次用,係咪真係不粘架 (疑問中~)

我第一次到上海街買個450g吐司盒,點都會順口問下粘唔粘架
 
店員答我:不粘 (買左)

點知.....粘到爆呀~~嬲到我吖!! 好心唔識就唔好亂答啦!!
 
昆完人....以後都唔會幫襯你架~~(啍*)

之後我都好有戎心.....
難道有人想買會粘的模具嗎??
 
 
結果....一櫈就出嚟喇!!! 真係唔粘 yeah))) 淘寶萬歲)))))

哩5條友....高矮肥瘦樣樣齊
 
 
夾完都會脹起~
 
 
我的有機芫茜......下星期要換畫lu!!
 
 
 
 
第二天早上,麵包會有少少皺,顯得更柔軟
我覺得.....自己搓會比麵包機細緻更加多,我有信心了~~
 
怕芫茜的人不用怕,芫茜味接近0,下次應該加埋芫茜莖才會更加香
提子酵母液浸中
梅子酵母液浸中
不會放棄天酵~


*完*
 

沒有留言:

發佈留言