2013年5月7日

漫遊蒲台島 (下) 2013 May 1

漫遊蒲台島 (下)
 
 
睇完龍比賽之後,正式開始漫遊蒲苔島

蒲苔島不及其他島嶼方便,只有星期六日及公衆假期才有船往返
 

係時候食雞亦
 
 
沿岸邊走可以欣賞風景之外,腳下也長滿不少小花
我這個花癡拍得多開心
 
 
小時候見過....
 
 
 
去睇佛手岩.....
 
 
 
 沿路風景好靚
 
 
 
 
 
 
上到個亭超級大大大風)))) 吹呀吹讓這風吹.......
都係唱.....風繼續吹,不忍遠離......
看我的英姿~~其實大風到不得了~吹得我
眼水鼻水都跑出嚟!!
 
 
好似手掌,睇到嗎??
 
又發現小花
 
 
 
 
 
終於見到佛手岩,不過我地忘尋找靈龜和僧人石,下次再去睇啦~~
 
 
佛手岩,好似會跌落嚟咁樣
 

嘩~~~好清呀!!! 行到這裡差不多要回程,燈塔留返下次先去啦!!!
 
 
沿路見到一個水氹,原來有蝌蚪呀!!!! 都唔知有幾多年未見過喇~~
好得意一粒粒,整下d水就會游一游
 
 
 
 
 d人係度睇蝌蚪~
 
 
 
回程中.....
 
 
坐4點船回赤柱,前面的人全部都係去香港仔~(勁多)
天色開始轉暗,還下毛毛雨,今天都算好好彩,一上島就無雨,一離開就開始下雨
 
 
蒲苔島比我既感覺好好,沿路行都好多野睇,不會悶!!

風景好好~~山路又好行,下次一定再來!!

我地好累.....今天的結婚週年紀念日真係好
勞動!!
回家去....
 
*完*
 

沒有留言:

發佈留言