2013年5月27日

大葉龍船花種子盆栽

大葉龍船花種子盆栽
這一篇已經在草稿夾接近1年零10個月
終於可以登場了
因為都開好了
 

由2011年7月用種子開始種....直到2013年5月開花有好幾次差D屎左(去左旅行),淋水又救得返喎~屎唔去~
用了接近2年的時間總算有一點回報
,如果唔係就蝕水


******************************
回到2011年的7月

今次比我無意中發現龍船花種子,我梗係唔會放過啦~
係公園成日都見到大量龍船花,但係好少見到結果實
好像比喻人和事一樣,就算開花又吖點,唔一定會結果呢

 
種子來得不易,需要經昆蟲協助下授粉,就會結果喇~(如無意外)
深紫色是成熟果實,內有1-2粒種子,有D似藍莓
 
不過浸水時有一半種子浮起,浮起既話
就代表種子不良,可以棄掉
浸水7日7夜.....天天搓洗換水
 
我又用煉奶罐種,環保吖嘛~
7月24日落泥種,天天噴水1次
 等待中......
.
.
.
初初以為等3個星期就發芽啦!!
當我日夜盼望既時候,次次都係失望,完全無動靜*
之後隔日望....有時3,4日先望一次淋水一次....
.
.
.
點知.....一等就等了60天⊙_⊙"
終於比我等到喇~(頸都長埋*)
所以特別開心,特別珍惜~嘻*
 
廿幾粒只有一顆發芽,真係屎淨種
就代表他生命力強
大家好.....我是龍船花
 
在2012年裡面,生長得很很很速,所以沒有多拍照
 
 直到2013年4月中,o依......中間長出花蕾呀
開心得我吖,終於都來了!! ((其實我無落花肥
))
 
開心同時.....我發現有螞蟻在咬斷花蕾(在吸食花蜜中~)
到震呀我~~馬上查出源頭!! 怒啤D蟻....睇下佢地行去邊
原來已經有兩盆植物瀨野~ 唉.....>,<滅蟻大行動遲d先講
 
滅蟻之後,開始開花了 !!
雖然唔係密密麻麻既花蕾,能夠順利開花已經心滿意足
 
 
有分大葉龍船花和細葉龍船花,我哩種係大葉,別名叫仙丹花
有4,5塊花瓣和6塊花瓣,顏色有紅,粉紅,黃和白
點解會叫龍船花,因為每年端午節前後才開花應節
所以叫龍船花


*完*
 

1 則留言: