2013年6月17日

中國冰室♥旺角

中國冰室 旺角

好想後面d人走開呀))))))

點解??因為......一陣你就知 !!!
 
大爺又話要支持小店,今次比佢搵到哩間曾經"拍攝PTU電影場地"既中國冰室
地址 : 旺角廣東道1077A舖 (近街市鐡皮檔口)

2013-6-11 今日係黃雨.....好很大雨!! 從旺再站C出口到......旺角段的廣東道只係5分鐘左右
一入到去........嘩!!好懷舊呀.....真係有
社會講數的味道 ((講))
 
 
有上層雅座喎~~~~梗係上去啦!!!
 
 
 
有隻可愛貓咪.....唔怕人,不過都係唔多"so"
 
 
 
兩個騎樓卡位比人坐左添!!! 好...... 我就坐另一邊卡位,唯有邊食邊等你走!!!
 
 
 
 
大爺話......哩張長枱成日用嚟拍戲架 !! 講講下......又好似有D印象喎~
 
 
 
大爺的粟米班塊飯,D魚塊勁好食,炸得好薄脆不厚粉漿,似fish n chips既魚塊多d
而我叫了一個常餐,都是一般應有的味道,好食~
 
 
講講下電影情節既期間......突然來了兩位警員用膳!!
令我覺得身在電影情節一樣,好真實!!
 
唔知一陣有無江湖大佬找上門呢 (哈哈.....我又想太多")
扮影熱可力,其實係想影後面既.......你明架啦!!!
 

食到尾聲.....兩位人兄仲未有意慾想走!! ((嗚嗚~~))一個ZZZZzzzz.....一個低頭族!!!
 
 
你話吖......係咪好想d人彈開吖~~(我霸度嗎?)
 
 
坐樓上的話.....呀姨大嬸就用人腿將食物搬上搬落,每日都唔知要行幾多次!!好佩服佢地
 
 

最後決定.....再叫多個餐嚟食,既然雅座得唔到手,就下層,繼續影~gogogo~
 
 
 
 
 
 
 
呀姐見我地坐完上面又坐樓下,叫左咩食呀......叫了一個薯條炸魚柳囉!!
魚柳正正就係大爺剛剛食過的粟米班塊
,食完又食都唔厭
今次點茄汁非常好食.....((
好過那天索價$60蚊既fish n chips))
 
 
 好滿足......走人))))) 一共3個餐 = $90幾蚊,超抵食
華哥呀~~
貼係門口的雜誌報導,講述PTU拍影場地
 
 
 
走喇~~~下次有雞會再來
 
 
 沿路經過一間廖同合豆品店,梗係試下豆腐花啦!!一人一碗好滑滑呀~~(飽到上心口)
仲買左腐乳和南乳
 
落大雨都係回家hea......睡個美容覺!! byebye~

*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言