2013年6月5日

漫步到紅磡LE cafe

 
漫步到紅磡
睇完漏氣黃灰鴨打算漫步到紅磡,已經接近黃昏,依然好熱熱熱,
就當消消脂.....
 
從星光大道尾的天橋就可以穿過去紅磡,我地都係第一次行
 
 
沿途有海風吹吹吹.....算涼爽一點點
 
 
 
LE cafe
地址 : 紅磡湖光街1-7號地下12號舖(滙豐銀行對面)

行了15分鐘就到紅磡的LE cafe,今次是第2次食
 

+$15 磨菇湯
好香磨味,還有少許磨菇蓉可以咬吓咬吓,忌廉味亦非常香濃~~
 
 
第2次食的卡邦尼 $58
大爺還要灑上芝士粉(肥呀))))) , 味道好香芝士濃味.....正!! 意粉軟硬適中
 
 
$88 香草黑松露三文魚意粉 , 唔知點解哩份量碟大好多
黑松露就食唔出喇~~ 三文魚碎算慷慨挺多的
 

$48 田螺焗薯蓉
6粒田螺唔錯,有咬口不會林林地,薯蓉好creamy~
 
 
+$12 菠蘿沙冰
天氣勁熱來杯沙冰降下火先,味道跟地moon罐頭菠蘿的糖水一模一樣,就係好飲囉~
 
 
+$6 熱古古力
暖暖地......不會熱到要吹果隻,喜歡好香濃又不甜,一定是用全脂奶
 
 
古力心太軟
是一早整定,效果不及即整的好
 
 
食飽飽去行下幫助消化就可以食埋甜品.....
去對面的759見到"龍角散"$10.9,原來是喉糖,聽就聽得多,但未食過
我地的喉嚨好得很....不過都想試一試
入口第一種的面部表情是:毑口毑面
嘩~味道只可以用萬瘦倫敦薄荷膏來形容,咁你話好唔好味
 
 
行下玩具店.....大爺又有收獲
ET呀)))) 龍貓呀)))))
 
芝麻綠豆
地址 : 紅磡民泰街16號B地下
行完吉豬島就來到芝麻綠豆食甜品
我 : 叫芝麻綠豆...不如叫雞毛算皮....哈哈*(低B)
 
我的熱芝麻蛋白燉鮮奶$20
中間存放一篤黑芝麻真係好香,加上燉鮮奶不會太甜
一黑一白味道很配搭,可以一次食過食晒兩種口味
,啱晒貪心的我
 
 我要new爛佢喇)))))
 
 

大爺的楊豬金露$25
個芒果汁好香甜很新鮮,不會水水的,柚子好吃甜的~
 
食飽飽滿肚而歸,紅磡最好就係有小巴
 
直達返歸......巧方便!!!
*完*

沒有留言:

發佈留言