2013年8月3日

赤柱♥淺水灣

 
 
赤柱♥淺水灣

2013 July 30 

是日天氣勁好。好。好。天白雲,天朗氣清

今次來到赤柱♥淺水灣同陽光玩遊戲

一落車....勁多旅遊巴,一車車旅客向沙灘出發.....

被免人多,我地去沙灘的另一邊hea
 

我唔想太曬係樹蔭底下聽聽歌&發呆~
大爺準備曝曬中~

 
我們的位置,有一排排空屋,睇落好舊~
 

遠遠處.....姣多強国人到訪
淺水灣勝在夠長又夠闊,再多人都不覺迫
 
 
有機在手偷拍大爺先.....我無聊嘛~有幾張效果不錯
大爺都好滿意,影得佢好喎~ ((哩張獲得批准先post架~))
 不過要大爺影得我靚就難d囉~


hea左10分鐘......我兩條腿被叮約8口,勁痕呀~
唯有搬去海邊hea~
 我真係10級惹蚊,惹蠓架~

去到海灘邊繼續聽聽歌......努力去hea......
吸收維他命D~
 
 
 
今日陽光超強,d沙曬到辣腳,一定要穿拖鞋
紫外線極高
如果整熱沙鶉春蛋一定會熟囉~
 
美女雲集
 
 
打傘的人......都是強国人
 
 
 
轉下場~~~待續
 
 

沒有留言:

發佈留言